Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
inowa schreef:nu ben ik benieuwd naar je jaarling van wantons harold....
rienne schreef:Nou wij dachten vandaag ook gezellig een dagje weg te gaan voor het rassendefilé op Jumping de Weel....
Wij hadden onze C jaarling hengst meegenomen en was braaf er relaxt zelfs op de trailer hebben kindjes hem nog geaaid. Tot hij eraf kwam....springen en vervelend.
Dus heb hem toen maar weer op de trailer gezet want we moesten een drukke dijk over door het strodorp waar het stervesdruk was. Dus had zoiets van nee dat risico ga ik niet nemen. Hij liep ook heel rustig de trailer op en de klep was dicht en hij komt omhoog.
Alleen ik stond er nog, kon gelukkig opzij springen. Maar mijn arm ging niet mee, hij raakte met zijn ene hoef nét boven mijn schouderblad en kwam met mijn hand klem te zitten tussen zijn hoef en de buis van de trailer.
Gelukkig met een brul sprong hij terug achteruit. Gelukkig was ik nog niet onder de buis door anders had hij me vol in mijn gezicht geraakt. Maarja daar de ehbo wilde dat ik in Goes naar het ziekenhuis ging. Ik denk ja, dat duurde meer dan een uur voordat ik daar terecht kon dus zijn snel naar huis gereden en hem thuis eerst afgezet. En toen maar in Terneuzen gegaan. Foto's gemaakt maar gelukkig niks gebroken pfoei! Alleen zwaar gekneusd.
uryanne schreef:inowa schreef:nu ben ik benieuwd naar je jaarling van wantons harold....
Ehm, foto's plaatsen is lastig. Beginnende bokker he![]()
Verder is ze nog niet helemaal naar mijn wens. Ze heeft een slechte winter gehad. Ze wordt wel steeds mooier.
Ik heb nu het 4e veulen gefokt uit de Claret merrie. Die wil ik nu verkopen en dan door met de Wantons Harold. Ik ben nog jong en wil mijn eigen stam opzetten.
Dit vind ik persoonlijk leuker dan het succes van een ander 'kopen'. Alle respect daarvoor, maar ik ga nu verder met wat ik heb.