Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heeft iemand van jullie trouwens ervaringen met zadels van Emmers in hamont? WiskyBokjes schreef:Vermeld in ieder geval de volgende punten:
- Bied je verontschuldigingen aan voor de spin in het toetje
- Zeg wat je vind van de reactie van Roger Wood (ik vind het een goed idee)
- Zeg wat je er aan gaat doen om zulke dingen te verkomen (dat spin in toetje komt)
- Bied haar iets aan om het oed te maken
- Sluit af met je eige naam (marije dus)
begint met:
Dear Katie,

Yucome schreef:Ik verveel me echt...Heeft iemand van jullie trouwens ervaringen met zadels van Emmers in hamont?

Cynn_x schreef:Hm.. hoe moet ik die reactie van Roger Wood doen?
Ik weet namelijk niet wat zijn reactie was.. is ff denken.
L_ola schreef:Ben net terug van buitenrit met Alyssa.
Heerlijk..
. Het ging goed, maar op een gegeven moment moesten we over een 'best wel' hoog steiltje, dus m'n instructrice zegt: 'Oké kom maar Tania', ik dacht: 'oké nou gaan we het krijgen' maar reed er toch op af. Bandit weigerde dus was de hindernis wat lager gezet, dit keer ging die er wel overheen maar we kwamen heel raar uit. Ik viel bijna, maar probeerde te blijven hangen, ik hing ondertussen half op Bandit's hals, daarna bijna op z'n hoofd
. Ik pak z'n oren beet, omg vraag me niet waarom
. Uiteindelijk ben ik er vanaf gegleden, het leek net een soort van slowmotion val
.
. Kan ik echt niet hoor. Vroeger bewerkte ik wel veel, ik deed alles met PSP 7 echt geweldig programma alleen kan het nu nergens meer vinden.