Als ik een keer op zaterdag wat heb, staat me moeder in de winkel. Dan heb ik ongeveer de hele dag een rechtstreekse verbinding met haar, want ze kan niet alles vinden of er is weer eens iets niet geprijst........

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
toptoys schreef:Ik heb kpn en heb overal bereik. Behalve in het federatie centrum in Ermelo....
Als ik een keer op zaterdag wat heb, staat me moeder in de winkel. Dan heb ik ongeveer de hele dag een rechtstreekse verbinding met haar, want ze kan niet alles vinden of er is weer eens iets niet geprijst........Maar als er iets in Ermelo is, bijv HK, moet ik dicht, want dan wil ze niet staan. Omdat ik dus geen bereik daar heb
.
vanda's schreef:Wanneer was da voor het laatst toptoys?
Ik was er met de veiling en bel via debitel op het kpn netwerk, had gewoon vol bereik!
toptoys schreef:Ik denk dat me moeder er niet in gelooft, ik zal gewoon dicht moeten in feb. Verleden jaar hadden we een hengstje mee, dan is het toch niet leuk als je weinig ziet.
toptoys schreef:Dat is ook zo. We zijn ook al 4 jaar niet op vakantie/vrij geweest. De enige vrije dagen de afgelopen 4 jaar, waren Tolbert, Breukelen en kootwijk......
vanda's schreef:Spannend Madrieka... Houd je ons op de hoogte?
Heb Yordy gebeld toen ie met Snoopy buiten was en heb een telefoontje ontvangen...
Maar om te zien hoeveel bereik je hebt hoef je niet perse te bellen hoor
youngster schreef:http://www.ad.nl/utrecht/amersfoort/article758238.ece
de man van vanmorgen was op slag dood bij het ongeluk. Dat vermoeden we al. Wel erg sneu
vanda's schreef:Als je dat graag wilt, weet ik wel iemand die je kunt mailen. Die heeft een bedrijf die dat soort dingen doet en hij is echt niet duur...