Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Girlgamer schreef:Welkom Jens. Wat voor pony's heb je (qua bloed)?
Hier zijn ze vorige week vrijdag gechipt. Vorig jaar had ik het paspoort heel erg snel en mijn ervaring met het NWPCS dat ze altijd wel heel snel zijn (ook met rekeningen).
Diane_Basje schreef:@ joost, had jij mijn vraag op de vorige pagina gelezen? Ben wel benieuwd waar Sumrin Tristan in '95 en 96 ter dekking stond en of er daar bijgehouden werd welke merries er gedekt werden. Mijn merrie heeft nl een halfzus en een halfbroer met Tristan als vader.
Edit; heb op de website gevonden dat hij in die periode bij de fokker van mijn merrie op stal stond.
uryanne schreef:Girlgamer schreef:Welkom Jens. Wat voor pony's heb je (qua bloed)?
Hier zijn ze vorige week vrijdag gechipt. Vorig jaar had ik het paspoort heel erg snel en mijn ervaring met het NWPCS dat ze altijd wel heel snel zijn (ook met rekeningen).
Ik heb;
13 jarige Springbourne Claret x Roman Carolus merrie
Jaarling van Lippens Omega x Ceulan Simwnt
Jaarling van Wantons Harold (=Ysselvliedt Sven, uit een dochter van Toptown Heidi) uit de 13 jarige merrie en een veulen van Rondeels Fawn uit de 13 jarige merrie.
Laat trouwens alles registreren bij het WPCV. Ik krijg daar een wat gezelliger gevoel bij dan bij het NWPCS.
inowa schreef:pepper is wel gedekt geweest,en toen niet drachtig en is nu weer een weekje terug van de hengst.
10 augustus scannen.
hopelijk is ze nu wel drachtig want het begint behoorlijk laat te worden,twijfel nog of ik haar hierna nog een keer laat dekken als ze weer niet drachtig is.