Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalll schreef:Het is idd stil hier in het topic maar alles wordt besproken zo onderhand op fb ... denk dat het daar ook aan ligt.
Fotografie91 schreef:Exloo niet, Heteren waarschijnlijk welVolgende week de eerste keuring weer, wie gaat er naar exloo en wat nemen jullie mee? Foto's zal leuk zijn en afstamming ookprobeer mij steeds meer te verdiepen in afstamming, vind het dus ook echt interessant om het hier soms te lezen
Ik ben de enige in mijn directe omgeving die wat met welshjes heeft dus hoor graag van mensen met kennis erover meer
Aloisia schreef:Fotografie91 schreef:Exloo niet, Heteren waarschijnlijk welVolgende week de eerste keuring weer, wie gaat er naar exloo en wat nemen jullie mee? Foto's zal leuk zijn en afstamming ookprobeer mij steeds meer te verdiepen in afstamming, vind het dus ook echt interessant om het hier soms te lezen
Ik ben de enige in mijn directe omgeving die wat met welshjes heeft dus hoor graag van mensen met kennis erover meer
Fotografie91 schreef:Leuk wat neem je mee?
Aloisia schreef:Fotografie91 schreef:Leuk wat neem je mee?
Eeuh, een pony natuurlijkIk heb eigenlijk nog niet echt een idee, wassen doen wel avond van te voren, borstels ect. nemen wel wel altijd mee... Een paar broodjes en wat drinken sowieso en voor de rest...
..oohja, mijn witte klerenDenk dat ik die maar beter niet meteen 's morgens aandoe, mij kennende worden die wel smerig voor ik überhaupt een pony heb gezien
Caesar schreef:Aloisia schreef:
Eeuh, een pony natuurlijkIk heb eigenlijk nog niet echt een idee, wassen doen wel avond van te voren, borstels ect. nemen wel wel altijd mee... Een paar broodjes en wat drinken sowieso en voor de rest...
..oohja, mijn witte klerenDenk dat ik die maar beter niet meteen 's morgens aandoe, mij kennende worden die wel smerig voor ik überhaupt een pony heb gezien
Ze bedoelde welke pony, Afstamming etc.
absque_dubio schreef:Als ik ga, dan ga ik alleen naar Heteren. Iets met geen auto.![]()
Ik blijf het juist erg interessant vinden om hier mee te lezen, ook de andere secties. Ik kan alleen helaas niet veel toevoegen daar ik niet veel verstand van afstammingen heb buiten de nwr's om.