[HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:36

Ik reageer dan ook bijna niet meer, maar dat heb ik al eerder aangehaald volgens mij dat het hele topic niet meer is wat het geweest is en waar het voor diende. Beetje jammer maar is niet anders

dadabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:36

Diane_Basje schreef:
Altijd zeer opvallend hoe selectief er hier gereageerd wordt...

Ik weet het, daarom lees ik alleen nog maar.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:42

Waar was het dan eerst voor Cemlys?

Ik ben zelf (nog) geen fokker dus voor mij valt er weinig mee te praten. Kan moeilijk op ieder bericht met foto's "mooi paard" blijven reageren... ;)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:49

Vroeger ging het voor nl over het fokken met welsh pony s, afstammingen, keuringen, interessante welshonderwerpen,... Dat mis ik nu gewoon

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:54

Hier ook een stille meelezer.

Ik vind het erg interessant om te lezen wat de bokkers in dit topic bepraten over het stamboek en de veulens ed.

Hoop in de toekomst nog eens een hengst te kopen met deklicentie of een GGK hengst :o

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:56

Cemlys schreef:
Vroeger ging het voor nl over het fokken met welsh pony s, afstammingen, keuringen, interessante welshonderwerpen,... Dat mis ik nu gewoon

Jammer dan dat dat nu niet meer zo is.. leek me wel leuk, kon ik er meer over te weten komen ect. :)
Stambomen interesseren me best veel

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:59

Precies wat KittyDylan zegt. ;)

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 16:22

Ik lees ook alleen nog maar. Op veel.dingen wordt niet gereageerd.
Ik ben gestopt met fokken, dus er is toch niet veel meerwaarde meer hier voor mij

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:16

Zag hem al op fb Cemlys ... hij is leuk !!
Het is idd stil hier in het topic maar alles wordt besproken zo onderhand op fb ... denk dat het daar ook aan ligt.

Stino1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:28

Vind ik ook! En het gaat ook bijna alleen over de sectie A en NWR.

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 19:36

Precies. Het is de bedoeling dat we een passie delen voor hetzelfde ras, waarbinnen volgens mij voor ieder wat wils is. Ik mis hier een beetje die passie en de gunfactor.
Het niet geheel dezelfde visie hebben maar toch zij aan zij staan. Ik heb ontzettend leuke contacten overgehouden aan de Welshwereld, maar het leuke contact, de saamhorigheid en de gedeelde passie voor Welshjes, die mis ik hier. Wellicht kunnen we dit terugbrengen, ik weet het niet.

En idd is het vooral sectie A en NWR, maar das ook een afspiegeling van de aantallen denk ik. Wat niet wegneemt dat ik best kan genieten van een mooie B, C, Cob of WPBR.
Dus kan ik daar ook op reageren en ben net zo geïnteresseerd in keuringsresultaten en hengstkeuzes.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:08

Ook ik lees nog steeds mee. Heb enke mijn welsh c nog maar die is nu geruind. Verder gewoonweg geen tijd om naar keuring oid te gaan.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:18

Chantalll schreef:
Het is idd stil hier in het topic maar alles wordt besproken zo onderhand op fb ... denk dat het daar ook aan ligt.

Dit is voor mij ook wel een beetje het geval. Alles komt ook op fb voorbij waar ik altijd wel probeer te reageren. Is dan dubbel om hier ook te doen dus ik lees eigenlijk nu alleen maar bij.

Als de keuringen starten zal het wel weer aantrekken en besproken worden in dit topic gok ik zo.

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:45

Caesar schreef:
Als de keuringen starten zal het wel weer aantrekken en besproken worden in dit topic gok ik zo.

Ja dat hoop ik idd

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:14

Ik vind het ook jammer dat het zo rustig is maar ik heb eerlijk gezegd ook gewoon weinig tijd, ben dus al blij met bijlezen en reageer veel op Facebook :o

Volgende week de eerste keuring weer, wie gaat er naar exloo en wat nemen jullie mee? Foto's zal leuk zijn en afstamming ook :) probeer mij steeds meer te verdiepen in afstamming, vind het dus ook echt interessant om het hier soms te lezen :)
Ik ben de enige in mijn directe omgeving die wat met welshjes heeft dus hoor graag van mensen met kennis erover meer :)

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:16

Fotografie91 schreef:
Volgende week de eerste keuring weer, wie gaat er naar exloo en wat nemen jullie mee? Foto's zal leuk zijn en afstamming ook :) probeer mij steeds meer te verdiepen in afstamming, vind het dus ook echt interessant om het hier soms te lezen :)
Ik ben de enige in mijn directe omgeving die wat met welshjes heeft dus hoor graag van mensen met kennis erover meer :)
Exloo niet, Heteren waarschijnlijk wel :)

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:24

Aloisia schreef:
Fotografie91 schreef:
Exloo niet, Heteren waarschijnlijk wel :)

Leuk wat neem je mee? :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:27

Ik ga alleen kijken, in Sevenum. Wie gaat daar heen?

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:29

Fotografie91 schreef:

Eeuh, een pony natuurlijk :+ Ik heb eigenlijk nog niet echt een idee, wassen doen wel avond van te voren, borstels ect. nemen wel wel altijd mee... Een paar broodjes en wat drinken sowieso en voor de rest...
..oohja, mijn witte kleren :') Denk dat ik die maar beter niet meteen 's morgens aandoe, mij kennende worden die wel smerig voor ik überhaupt een pony heb gezien :+

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:30

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga naar Utrecht met deze 3 jarige merrie. Foto onder het zadel is recent. Die andere foto is al ouder. Merrie v. Heniarth Quinnell.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:30

Als ik ga, dan ga ik alleen naar Heteren. Iets met geen auto. :+
Ik blijf het juist erg interessant vinden om hier mee te lezen, ook de andere secties. Ik kan alleen helaas niet veel toevoegen daar ik niet veel verstand van afstammingen heb buiten de nwr's om.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:31

Aloisia schreef:
Fotografie91 schreef:

Eeuh, een pony natuurlijk :+ Ik heb eigenlijk nog niet echt een idee, wassen doen wel avond van te voren, borstels ect. nemen wel wel altijd mee... Een paar broodjes en wat drinken sowieso en voor de rest...
..oohja, mijn witte kleren :') Denk dat ik die maar beter niet meteen 's morgens aandoe, mij kennende worden die wel smerig voor ik überhaupt een pony heb gezien :+

Ze bedoelde welke pony, Afstamming etc.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:32

Caesar schreef:
Aloisia schreef:

Ze bedoelde welke pony, Afstamming etc.

haha ja inderdaad :P

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:32

Caesar schreef:
[ [url=m/yVd2sg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BaOK1J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga naar Utrecht met deze 3 jarige merrie. Foto onder het zadel is recent. Die andere foto is al ouder. Merrie v. Heniarth Quinnell.

Mooie pony! voor stamboek opname met hoop op ster denk ik? :D

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:34

absque_dubio schreef:
Als ik ga, dan ga ik alleen naar Heteren. Iets met geen auto. :+
Ik blijf het juist erg interessant vinden om hier mee te lezen, ook de andere secties. Ik kan alleen helaas niet veel toevoegen daar ik niet veel verstand van afstammingen heb buiten de nwr's om.

Altijd lastig die auto problemen haha :) ik ken het -O-

Nwr's vind ik overigens ook interessant mocht ik ooit wat anders kopen dan Atjes word het een NWR blijf die echt prachtig vinden <3