Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BeauWertz schreef:Hey, ik ben al een stukje verder met mijn zoektocht maar wellicht dat jullie me nog verder kunnen helpen, ook hoe ik bij het stamboek kom voor keuringen etc.
de moeder is powys.nl violet en de vader van de moeder is Rhydyfelin star maker.
Kennen jullie deze pony's?
BeauWertz schreef:Hey, ik ben al een stukje verder met mijn zoektocht maar wellicht dat jullie me nog verder kunnen helpen, ook hoe ik bij het stamboek kom voor keuringen etc.
de moeder is powys.nl violet en de vader van de moeder is Rhydyfelin star maker.
Kimm4 schreef:BeauWertz schreef:Hey, ik ben al een stukje verder met mijn zoektocht maar wellicht dat jullie me nog verder kunnen helpen, ook hoe ik bij het stamboek kom voor keuringen etc.
Wie is de moeder van jouw pony?
Heb zelf 2 Powys merries.
Caesar schreef:BW: Als je bij het stamboek naar keuringen wilt, is het van belang dat je pony op je naam geregistreerd staat en je lid bent. Je kunt dan online je merrie opgeven voor een keuring en ook aangeven dat je voor de 1e keer deelneemt aan een keuring.
Als je merrie nog niet eerder op de keuring geweest is, zal ze nog voor de stamboekopname moeten. Ik zie dat je ook in de Regio Rotterdam woont volgens mij? Maar wellicht is het leuk om eens te kijken hoe het op een keuring gaat, zodat je je voor volgend jaar goed voor kunt bereiden. Via het programma kun je weten waar de regionale keuringen gehouden worden dit jaar: http://www.nwpcs.nl/keuringen/regionale-keuringen
inowa schreef:Hier worden de baby's al erg groot!
Bella
[ [url=m/ExmOuz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DytzqM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nora
[ [url=m/5Y82IP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S8yfQU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FtlWCk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pimh0s.jpg]Afbeelding[/url] ]
inowa schreef:Hier worden de baby's al erg groot!
Bella
[ [url=m/ExmOuz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DytzqM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nora
[ [url=m/5Y82IP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S8yfQU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FtlWCk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pimh0s.jpg]Afbeelding[/url] ]