trouwens, zei jij niet een keer heel lang geleden dat kuzco soms ineens kei hard wegrende, of was dat kuzco niet??
Haha Anne beter dan dat ie hyper loopt te stuiteren. Had Bandit gister met buitenrijden, want hij zag een vrouw die haar hond aan het borstelen was ofzo en dat is zooo eng nek erop, dribbelen, zich groot maken...Ziet er netjes uit Ruth!
Haha, dankje Hij heeft zeker een wintervacht, hij zweet echt snel! Haha Anne, deed 'ie inderdaad nog wel eens. De grapjas.. Maar laatste tijd issie wel braaf
kan toch op wedstrijd vroegen ze ook of Golan een haflinger met iets anders gekruist was Ook vroeg zo iemand, wat voor kruising is het, ik zo, géén
Golan schreef:op wedstrijd vroegen ze ook of Golan een haflinger met iets anders gekruist was Ook vroeg zo iemand, wat voor kruising is het, ik zo, géén Wat een loser. echt geen welshkenner *jammer dat er op bokt geen talktothehand-poppetje is* Nou ik zie der echt geen haf door bij die pony maar kan aan mij liggen.
ze had zelf een haflinger ofzo en Golan wou de trailer niet op en toen deed ie heel lomp enzo en toen vond ze hem op een haf lijken
Kijk vind haflingers best leuke beesten, om te zien. Er zitten leuke bij maar zou er zelf niet snel een willen.