Rebeccaa schreef:Ik ben zo lekker aan het discussiëren over Rihanna (), en TH.
Rihanna is goeedd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rebeccaa schreef:Ik ben zo lekker aan het discussiëren over Rihanna (), en TH.
bietjuhh schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben zo lekker aan het discussiëren over Rihanna (), en TH.
Rihanna is goeedd!
ik vind Paramore etc echt NIKS.
bietjuhh schreef:kijk als je paramore of tokio hotel luisterd word je toch afgeschilderd als Emo, of gotic of what ever.
ik zeg niet dat iedereen het is maar meesten wel

Cynn_x schreef:bietjuhh schreef:kijk als je paramore of tokio hotel luisterd word je toch afgeschilderd als Emo, of gotic of what ever.
ik zeg niet dat iedereen het is maar meesten wel
Gothic, en, wat boeit mij dat nou?
I don't care. Wie weet schuilt er in mij idd wel iets van Emo. Nou én?
Ik vind de mensen die naar Rihanna en dat soort oliebol luisteren vaak tutjes, sletjes enz.
En hun denken waarschijnlijk precies hetzelfde erover. Maar ik houd me kop!
bietjuhh schreef:Het boeidt mij ook niet cyn
'' vriend van mij zei wel is tegen paar van die meiden die zijn erger dan jullie hellemaal in zwart lopen etc, en echt van die pipo kleding lopen hey EMO en dan beledigt zijn omdat ze het niet zijn? sorry maar als je er zo bij gaat lopen oke, moet je zelf weten jouw keuze maar dan kan je wel is wat naar je hoofd krijgen. meiden die er bij lopen in korte rokjes etc hoor je ook vaak prutsmutsen of sletje.
mij boeidt het niet heb zelfs een vriedin die emo ofz is naja even goede vrienden!
bietjuhh schreef:stop ik jullie in hokje? Nee je bent wie je bent.

Beter, ik draag gewoon waar ik zin in heb, ene keer heel kleurrijk andere keer helemaal in het zwart.
_Barbara_ schreef:Ik draag ook wel eens alleen zwart. Nou niemand die mij uitmaakt voor emo. Ik luister ook Paramore en vanalles, weer niemand die mij uitmaakt voor emoBeter, ik draag gewoon waar ik zin in heb, ene keer heel kleurrijk andere keer helemaal in het zwart.
want bij mij op school wordt je er dood mee gegooidbietjuhh schreef:_Barbara_ schreef:Ik draag ook wel eens alleen zwart. Nou niemand die mij uitmaakt voor emo. Ik luister ook Paramore en vanalles, weer niemand die mij uitmaakt voor emoBeter, ik draag gewoon waar ik zin in heb, ene keer heel kleurrijk andere keer helemaal in het zwart.
mishcien licht het ook aan waar je woont?? of dat niet
want bij mij op school wordt je er dood mee gegooid
! Rebeccaa schreef:Kùt.
Map met bewerkingen verwijderd én ook prullenbak leeggemaakt. En toen kwam ik er dus achter, dat ik álles verwijderd heb.. Leuk. Daar gaat echt wel 100 uur aan bewerken!
Dat is wel best wel klote ja 
_Barbara_ schreef:Rebeccaa schreef:Kùt.
Map met bewerkingen verwijderd én ook prullenbak leeggemaakt. En toen kwam ik er dus achter, dat ik álles verwijderd heb.. Leuk. Daar gaat echt wel 100 uur aan bewerken!
Dat is wel best wel klote ja