plantenstelerslet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bietjuhh schreef:haha
ja je vroeg wat ik dacht;p
en iemand fietsde net langs
_Barbara_ schreef:Oh god, Topsylover en Anne Whitney..
Zijn zékerweten SA's, en weetje waarom ?
Niemand kan vanaf de eerste dag dat ze nog niks snappen van bokt, zich aanmelden bij een topic. En zae doen raar, sinds ik wat van Topsy heb gezegd, komt ze niet meer.
En dat van teveel leden, dat was een maand geleden ookal..
Nu praa tik hier ook niet meer zoveel omda tik gewoon niet alles kwijtwil bij vreemden( nouja vreemd, mensen die ik nog niet zo goed ken)
_Barbara_ schreef:Maja het is niet zo da tik alle nieuwe niet mag, ik bedoel zoals jou Anenmijn, je hebt gewoon een goede eerste indruk achtergelaten en je zeurt ook niet etc. Maar sommige die denken echt van ik ben nieuw, nu moet i kveel praten dan hoor ik erbij blablabla. Nouja niet dus.. Maja degene die ik niet meot, weten dat wel
Noraly_ schreef:_Barbara_ schreef:Maja het is niet zo da tik alle nieuwe niet mag, ik bedoel zoals jou Anenmijn, je hebt gewoon een goede eerste indruk achtergelaten en je zeurt ook niet etc. Maar sommige die denken echt van ik ben nieuw, nu moet i kveel praten dan hoor ik erbij blablabla. Nouja niet dus.. Maja degene die ik niet meot, weten dat wel
En moet je mij wel?
Noraly_ schreef:_Barbara_ schreef:Maja het is niet zo da tik alle nieuwe niet mag, ik bedoel zoals jou Anenmijn, je hebt gewoon een goede eerste indruk achtergelaten en je zeurt ook niet etc. Maar sommige die denken echt van ik ben nieuw, nu moet i kveel praten dan hoor ik erbij blablabla. Nouja niet dus.. Maja degene die ik niet meot, weten dat wel
En moet je mij wel?
Celiien schreef:en mii
dat vraag ik me soms sirieus af nl
Noraly_ schreef:Celiien schreef:en mii
dat vraag ik me soms sirieus af nl
Ik vind jou héééééé'l lief
anne_witney schreef:Ja ik ook.
Want je denkt dan.
Sh*t hou je kop nou.
Noraly_ schreef:JULLIE HATEN MIJ TOCH NIET?
anne_witney schreef:Ja ik ben het met je eens.
Want je denkt dan.
Sh*t hou je kop nou.
anne_witney schreef:Ja ik ben het met je eens.
Want je denkt dan.
Sh*t hou je kop nou.