En dan ga ik even douchen! (Alsof dat even lang duurt )
Vanny_
Geplaatst: 09-02-09 20:03
haay boys and girls nouja boys hebben we d'r niet zoveel van. Gaat om 't idee he
Rebecca balen van je Latijn!
Carolien we hebben weleens zo'n bui he
Ik had vandaag zo'n soort grote sjaal om die je zo om je heen wikkelt zeg maar dus niet om je nek maar om je schouders, armen enzo *jullie begrijpen me wel* . Nou eerst bij geschiedenis pakt die vent zo stuk van m'n sjaal en gooit het over m'n hoofd want ik was dat ding weer goed om doen, daarna bij bio moest ik 'm weer goed doen, zei die man zoiets van; heb je een lekker dekentje om *ofzo* ha-ha. Zo'n jongen; ja ze heeft het koud xD. Dus alle meiden zo van duhh dat is een sjaal, soort van ik ga echt een dekentje meenemen naar school.
ik moet elke dag leren en zo saai vind ik het niet. is mijn hobby.
ja heel veel. ik wou wat zeggen maar ben zo tekstloos vandaag. ik heb gewoon.. geen zin om wat nuttigs te zeggen.
xManon_
Geplaatst: 09-02-09 20:36
Ik wel. Wist je dat ze op 3fm Shake it draaien? xD Ik niet, maar mijn vader zei het net. Dus ik douchen met de radio op 3fm. En ja hoor SHAKE SHAKE SHAKE SHAKE ASHAKE IT.
538 vind ik zo'n strontzender. Ze lüllen daar zoveel en ze draaien dance enzo. Bij 3fm lüllen ze ook zoveel, maar áls er muziek is, is het wel leuke muziek Maar Decode dus ook bij 538? Hmmz. xD