Golan schreef:Leuke reacties gegeven op foto's
Hahaha altijd leuk hea xd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Golan schreef:Leuke reacties gegeven op foto's
Amber_VZ schreef:Citaat:allebei 13 (tweeling )
Okéé.. Ja kan zijn dat ze al in de puberteit zit ofzo!
Hitime schreef:Dat zou ik persoonlijk dan weer niet doen, ik denk dat je het daar alleen maar erger mee maakt..
Golan schreef:Hitime schreef:Dat zou ik persoonlijk dan weer niet doen, ik denk dat je het daar alleen maar erger mee maakt..
Ja dat zie ik dan wel weer... maar ik was zo kwaad ik zat gewoon helemaal te trillen. en natuurlijk, ik heb het toch niet gedaan ?
Amber_VZ schreef:Wat zegt je moeder er dan van?
Golan schreef:Achja ander onderwerpvandaag ging onze wiskunde lerares weg ! we hebben haar echt een half jaar gehaatten, gingen we sarcastisch afscheid nemen bestaat niet zingen. moest ze huilen omdat ze dat zo lief vond van ons
onze klas is echt zoo poedersuiker voor de leraren
Golan schreef:Achja ander onderwerpvandaag ging onze wiskunde lerares weg ! we hebben haar echt een half jaar gehaatten, gingen we sarcastisch afscheid nemen bestaat niet zingen. moest ze huilen omdat ze dat zo lief vond van ons
onze klas is echt zoo poedersuiker voor de leraren
WiskyBokjes schreef:Hee Ruth!
Hee Anne!
hee Amber
Hitime schreef:
WHAHA!
Onze Wiskunde leraar is nog steeds ziek, dus we kregen vervanging, van een super coole.
Hij geeft zo een stapel proefwerk papier aan een meisje
*ja, deel jij dat maar uit. Ik doe het niet, ik doe het liefst zo min mogelijk.*
Daarna ging 'ie op een bezem de klas door 'vliegen'
Winniiee schreef:Yoehoe!
Hier zijn wij!![]()