En mijn moeder luisterd andere k.lote herrie en die hoeft dat van zichzelf nooit

Zegt ze: ja ik krijg koppijn van die emoherrie..
En als ik vraag of zij ooit is die oordopjes in doet is het van als je er aan stoor ga je toch lekker weg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shannen6 schreef:Jeetje, ik luister Paramore, en ik moet die kútoordopjes in..
En mijn moeder luisterd andere k.lote herrie en die hoeft dat van zichzelf nooit
Zegt ze: ja ik krijg koppijn van die emoherrie..
En als ik vraag of zij ooit is die oordopjes in doet is het van als je er aan stoor ga je toch lekker weg
Noraly_ schreef:Ik ging net ons jonge paard poetsen, mijn pap verzekerde mij dat ie braaf bleef staan. Niet dus, toen ik bukte om de borstel te pakken gooide die zichzelf half achterover halster door de midden, hek half gebogen
Rebeccaa schreef:ja, mensen die paramore emo herrie noemen word ik echt gek van x'). Het is geen herrie, en al helemaal geen emo herrie. En als je het herrie noemt is het wel hèule mooie herrie <3
Maarja.
Mijn zus zat laatst zo; Ja alle Emo's, alto's, gothics enzo mogen wel dood.
Eh. Ja..
shannen6 schreef:Rebeccaa schreef:ja, mensen die paramore emo herrie noemen word ik echt gek van x'). Het is geen herrie, en al helemaal geen emo herrie. En als je het herrie noemt is het wel hèule mooie herrie <3
Maarja.
Mijn zus zat laatst zo; Ja alle Emo's, alto's, gothics enzo mogen wel dood.
Eh. Ja..
![]()
Lekker vooroordeel..
shannen6 schreef:Aaah überleuke foto's Cyn !
Lynn_x schreef:Hahaha, shan, wat dat betreft hebben we geloof ik nogal hetzelfde leventje
Rebeccaa schreef:AAAAAAAAAAH wat een séxy paardjes Cyn <3
Ja naja. Dat ken ik ook hoor Shan..
Maar als ik scheld, scheld ik. Sommige zeggen ipv van vérdomme 'hekje' oid. Dat vind ik achterbaks, want je bedoeld er het zelfde mee
Rebeccaa schreef:AAAAAAAAAAH wat een séxy paardjes Cyn <3
Ja naja. Dat ken ik ook hoor Shan..
Maar als ik scheld, scheld ik. Sommige zeggen ipv van vérdomme 'hekje' oid. Dat vind ik achterbaks, want je bedoeld er het zelfde mee