Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber_VZ schreef:MM.. Gewoon je zus een rotschop geven en klááár.
Golan schreef:Amber_VZ schreef:MM.. Gewoon je zus een rotschop geven en klááár.
dan krijg ik er 3 terug
Hitime schreef:Wij hebben thuis 5 meiden (15, 15, 14, 13 en 11) en een jochie van 7.
*Gescheiden ouders, dit is de situatie bij m'n vader*
Hitime schreef:Mijn zus heeft iets (het rijmde op ADHD?) Waardoor ze nogal agressief is, en niet tegen verandering kan. Meestal ben ik slachtoffer, maar goed, het blijft m'n zus..
Golan schreef:Amber_VZ schreef:MM.. Gewoon je zus een rotschop geven en klááár.
Geef je er 6 terug!
Okee nu even sirieus, waarom doet ze zo dan? Uit het niks? Gaat het niet goed op school waardoor ze het nu zo op jou afreageerd?
Winniiee schreef:Hitime schreef:Mijn zus heeft iets (het rijmde op ADHD?) Waardoor ze nogal agressief is, en niet tegen verandering kan. Meestal ben ik slachtoffer, maar goed, het blijft m'n zus..
het rijmt niet maar misschien autisme? Mijn moeder werkt namelijk met autistische kinderen.
Citaat:geen flauw idee?
maar elke beweging van mij is stom en dom, alles wat ik zeg slaat nergens op en ik heb volges haar ook geen vrienden... ze heeft gewoon dat beeld van mij en ze zegt dat ze dat niet kan veranderen.
Oja, ik ben ook nog lui en dom, doe alleen maar dingen voor me zelf, en alles wat ik zeg, daar kwets ik anderen mee... tuurlijk
Vanny_ schreef:Chicksss
Nou mijn broertje is pas erg.
Amber_VZ schreef:Citaat:geen flauw idee?
maar elke beweging van mij is stom en dom, alles wat ik zeg slaat nergens op en ik heb volges haar ook geen vrienden... ze heeft gewoon dat beeld van mij en ze zegt dat ze dat niet kan veranderen.
Oja, ik ben ook nog lui en dom, doe alleen maar dingen voor me zelf, en alles wat ik zeg, daar kwets ik anderen mee... tuurlijk
Hoe oud is ze? en hoe oud ben jij?
Citaat:allebei 13 (tweeling )
Golan schreef:trouwens erg vervelend voor mijn zus dat ik haar hyves wachtwoord weet, die heeft morgen op school wat uit te leggen (ik weet dat ik fout zit, maar wie niet sterk is moet slim zijn toch ? )