Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
regtur schreef:vivana@ wat een klus! Hopelijk hebben je inspanningen resultaat en houdt je veulen er niets aan over.
Ik gebruik zelf heel vaak propoliszalf een puur-natuurmiddel, wat vooral heel effectief is bij ontstekingen. Ook voor humaan gebruik overigens.
Succes ermee!
Melanie5 schreef:Honeys: ik vind de pony vrij lang met een erg hoge staart aanzet. Ze heeft wel een mooi voorbeen en een mooi hoofd. De hals komt op de foto vrij steil uit de borst, maar dat kan aan de foto liggen.
Het is niet echt mijn type.
Melanie5 schreef:Ja, maar die hebben ze bij ons niet. En met E digit heb ik geen goede ervaring (slechte kwaliteit fotos). De enige in onze buurt met mobiele röntgen is een arts die op geen 10 km van mijn ponies mag komen. DUs nu doen we het zo. De kliniek is maar 10 minuten rijden bij ons vandaan.
Balte schreef:Ik had nog een derde pony'tje laten onderzoeken, ééntje zonder papieren dat ik al jarenlang heb en waar ik samen met een vriendin al jaren een "discussie" over heb over welke kleur ze nu eigenlijk heeft. Zij zei altijd bay roan, ik zei altijd val roan met sooty en jaja, het onderzoek heeft aangetoond dat ze een valk is. Dus Diane, ik heb hier de combi lopen die jij zou willen, een valk roan
Balte schreef:De middelste mag je bij mij afleveren