Mooie gastmerrie in de wei

hengstveulen verkocht

en last but not least, Zomerdijks Warpu kringkampioene in het Friese, met amazone Berber Bangma.Op naar de Friese kampioenschappen!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sunnymay schreef:Mooie gastmerrie Jenny!! Nog gefeliciteerd met kampioenschap!
Welke kleur krijgt/heeft dat hengstveulen (welke jullie verkocht hebben)? Stoer veulen!
Balte schreef:Wow Melanie, als jouw mannetje er straks zo uitziet als zijn volle zus, jammie.
Vivana, Wolfje is van 29 mei dus nog geen twee maanden oud, begint nu pas zijn veulenhaar wat te verliezen, denk ik, want hij is uit logeren bij een vriendin (op haar weide), dus ik zie hem niet elke dag.
regtur schreef:dank je.
Het is inderdaad een stoer veulen, maar we willen nu alleen nog de palomino hengst uit Bracken aanhouden, en de beide merrieveulentjes.
De grijze hengstjes gaan weg. Hij is dus grijs.
sunnymay schreef:regtur schreef:dank je.
Het is inderdaad een stoer veulen, maar we willen nu alleen nog de palomino hengst uit Bracken aanhouden, en de beide merrieveulentjes.
De grijze hengstjes gaan weg. Hij is dus grijs.
Ah, arme muisjes moeten weg (hihi)
Ik wil ook nog erg graag een valk of palomino merrietje erbij.
@ Melanie: Wat is Dylan mooi zeg! Leuke foto
Hoe gaat het met Rebel? wond nog steeds goed aan het genezen? Wordt hij al wat manser?
sunnymay schreef:@ Melanie: Wat is Dylan mooi zeg! Leuke foto
Hoe gaat het met Rebel? wond nog steeds goed aan het genezen? Wordt hij al wat manser?
sunnymay schreef:Vreemd. Misschien is hij wel bang om het been te belasten, dat er toch iets pijn doet. Als hij het been belast, dan wordt de wond overstrekt en komt er spanning op te staan. Staat hij gewoon buiten met dit weer? Is de wond eigenlijk groot? Handig dat je de dierenarts weer even laat kijken.