Of gewoon eentje zonder bekende ouders.. Op marktplaats staat nog een leuke, (vind ik) moet je zoeken op 13 jarige ruin, en dan als postcode 7105cc en dan 3 km .
Hallo! Nou, Yuni is aangekomen! Veilig en wel. Het was echt gaaf, we hadden haar in de bak gezet, dus eerst helemaal rondkijken, en de paarden in de wei die naast de bak ligt vonden haar helemaal interessant en waren door het dolle heen . Yuni zelf bleef echt onwijs chill en dat voor een 3 jarige , we moesten haar zelfs opjagen om haar aan het lopen te krijgen, en toen ging ze echt onwijs showen, staart de lucht in en hup . Toen op stal en ze was echt onwijs rustig. Wel sneu, want de vrouw die haar ingereden had en voor haar had gezorgd was echt verdrietig..
Hihi, ja morgen komen de foto's! Alle spullen die ik voor haar heb gekocht pasten, dus peesbeschermers, hoofdstel en de halsters. Zadel wordt aangepast, dus er komt van de week iemand langs. We legden voor de grap Bella's zadel erop..en die lag echt perfect . Maar die gaan we natuurlijk niet voor Yuni gebruiken
Maar ik ga, morgen weer vroeg op omdat ik naar Yuni moet, omdat ze natuurlijk op het land gaan moet ik kijken hoe het gaat, als ze op een afgezet stuk staat. Doeg