[HK] Welshpraters: We're still in love with each other!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK8] Welshpraters: We're still in love with each other!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:10

Ik ga er ook maar eens vandoor zo Tong uitsteken Effe mijn haar doen, en dan op naar Kel Haha!
Effe nog buienradar kijken hoe het weer staat Tong uitsteken

ikenpaardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:11

Hee! Kusje

Ik ben er ook weer Haha! !

Dat van die meeting lijkt me echt een gaaf idee!!! Schijnheilig Pling

Ik ga weer even bijlezen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:11

Ik wil een spiegelreflex! Hyper!

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:13

NYCKLE IK OOK!

30 pagina's in 1 dag Scheve mond (Zullen vanavond wel nog meer zijn!!)

ikenpaardjes

Hitime schreef:
Golan schreef:
Jee ruth we wonen samen in gelderland....

Dagmar oook Haha!
Gelderland Roeleeeeert vet man! Huilen van het lachen

Nee, maar het lijkt me best een leuk idee voor een meeting Lachen
Evt. ook een overnachting, of is dat te veel gevraagd? Huilen van het lachen

Eventueel kan er bij ons ook misschien wel geslapen worden, maar dat moet ik wel eerst met mijn ouders overleggen, wij hebben ook eventueel wel 2 paardenstallen en 2 ponystallen ( zijn niet échte stallen ) maar ik weet niet of dat mag en of er in die pony/paarden stallen kalfjes staan..

En ik woon in Overijssel hé Tong uitsteken , niet heel centraal voor sommigen!

Silfanoo

100 pagina's op 1 dag? Schijnheilig
Als we dat elke dag doen is hij over 5 dagen vol Schijnheilig

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:15

Ik heb nu 444 posts Schijnheilig

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:16

Ikke, meer Sigaar

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:17

Het Stier-kind houdt van genieten en is rustig van aard. Dit wil echter niet zeggen dat er geen drift in dit kind zit. Het is alleen zo dat het niet snel uit het lood geslagen is. Als het eenmaal kwaad is, kan het ook echt door het lint gaan. Het kan dan behoorlijk wat tijd en moeite kosten om dit kind weer tot bedaren te brengen.

Komt me heeeeel erg bekend voor Schijnheilig

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:19

En wat staat er bij de eeuwige Maagd? Vork

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:20

evn kijken

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:21

Maagden zijn precieze en leergierige personen, stipt en met gevoel voor orde en netheid. Zij stellen hoge eisen aan zichzelf en verwachten dat eigenlijk ook van anderen. Zij kunnen dan ook vaak teleurgesteld zijn in anderen. Chaotische situaties in werk- en leefomgeving zijn eigenlijk hun "aartsvijand": zij voelen zich daarin absoluut niet thuis.

Zij hebben een heldere kijk op mensen en situaties: die doorzien zij snel. Gaat er iets fout dan zullen zij dit vrijwel meteen duidelijk maken. Dit wordt hen niet altijd in dank afgenomen en leidt soms tot botsingen. Directe kritiek wordt maar zelden positief opgepakt, tenzij het tactvol verpakt is.

Maagden hebben er behoefte aan zich nuttig te voelen, met name door anderen te helpen. Zij hebben er geen problemen mee om hun eigen wensen opzij te zetten als iemand die zij graag mogen iets anders wil. Mensen waarderen hen hierom.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:22

Wów! Bloos! That's.. that's... 100% me!!! Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:22

en bij vissen?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:23

Dit is eng joh.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:23

En Kreeft?

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:24

Vissen zijn mensen met een groot talent: zij zijn in staat om zich echt in anderen te verplaatsen. Zij begrijpen de behoeften van anderen en het geeft hen een goed gevoel als ze iemand kunt helpen.

Dit talent heeft ook een keerzijde: omdat zij zo gevoelig zijn bestaat het gevaar dat zij snel stemmingen en emoties van anderen oppikken en overnemen. Met name als zij in de buurt zijn van boze, verdrietige of ongelukkige mensen is dit lastig. Toch kunnen zij de mensen niet mijden. Hun grootste vijand is eenzaamheid.

Zij zijn vaak wat verlegen, kwetsbare personen. Zij zullen zich pas openstellen voor anderen als zij die kunnen vertrouwen. De tranen schieten hen soms snel in de ogen. Alhoewel dit geen negatieve eigenschap is kan dit behoorlijk frustrerend zijn.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:24

Cynn_x schreef:
Dit is eng joh.. Nagelbijten / Gniffelen

Mijne lijkt ook precies op mij Nagelbijten / Gniffelen

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:25

De Kreeft is een gevoelig persoon. Niet alleen emotioneel, maar ook sensitief: hij is gevoelig voor de (onuitgesproken) signalen die elk mens uitzendt. In conversaties zal hij hoogstwaarschijnlijk net die zaken waar de ander niet over kon of wilde praten opmerken. Is de omgeving gevuld met negatieve emoties dan kan hij daar last van hebben.

Hij heeft een plek nodig waar hij alleen kan zijn met zijn gedachten. Wat er ook verandert in zijn leven: dit zal altijd het eerste zijn waar hij naar op zoek gaat. Naast de behoefte aan emotionele steun moet hij er zeker van zijn dat degene waar hij van houdt, ook van hem houdt. Hij moet van hem of haar op aan kunnen en samen creëert hij een plek waar hij op terug kan vallen.

Ontbreekt er iets aan zijn leefomstandigheden dan is dat direct merkbaar: hij kan onzeker worden en in zijn schulp kruipen. In een dergelijke periode is hij bijna zelfzuchtig: hij probeert "zijn portie" liefde, warmte en aandacht ten koste van anderen te krijgen.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:26

DE STIER: (dat ben ik)
De Stier heeft een evenwichtig karakter: hij is niet snel boos en aandacht en liefde worden door hem gemakkelijk gegeven en ontvangen. Hij is vrij meegaand. Willen mensen daarvan misbruik maken, dan hebben ze een probleem: als hij eenmaal boos is dan gaat dat niet zomaar weer over. In een dergelijke boze bui zegt of doet hij soms dingen waar hij later spijt van kan krijgen.

Hij is zeer gesteld op gemak en comfort. Hij ontspant het liefst in een omgeving, waarin hij van alle gemakken voorzien is. Als het aan hem zou liggen dan vermijdt hij moeilijke en/of spannende situaties. Hij moet zichzelf soms dwingen de meest noodzakelijke dingen te doen.

In zijn werk is hij geduldig en rustig. Hij gaat vaak langzaam te werk. Het is voor hem van belang dat alle feiten boven tafel komen. Hij is een doorzetter: hoe lang het ook duurt, hij zal de resultaten krijgen die hij wil.

Maar sommige dingen kloppen niet

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:26

Hm,, die van Ruth klopt iets minder geloof ik? Huilen van het lachen

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:27

Silfanoo schreef:
DE STIER: (dat ben ik)
De Stier heeft een evenwichtig karakter: hij is niet snel boos en aandacht en liefde worden door hem gemakkelijk gegeven en ontvangen. Hij is vrij meegaand. Willen mensen daarvan misbruik maken, dan hebben ze een probleem: als hij eenmaal boos is dan gaat dat niet zomaar weer over. In een dergelijke boze bui zegt of doet hij soms dingen waar hij later spijt van kan krijgen.

Hij is zeer gesteld op gemak en comfort. Hij ontspant het liefst in een omgeving, waarin hij van alle gemakken voorzien is. Als het aan hem zou liggen dan vermijdt hij moeilijke en/of spannende situaties. Hij moet zichzelf soms dwingen de meest noodzakelijke dingen te doen.

In zijn werk is hij geduldig en rustig. Hij gaat vaak langzaam te werk. Het is voor hem van belang dat alle feiten boven tafel komen. Hij is een doorzetter: hoe lang het ook duurt, hij zal de resultaten krijgen die hij wil.

Maar sommige dingen kloppen niet

Jammer, die van mij klopt echt helemaal Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:27

Silfanoo schreef:
Vissen zijn mensen met een groot talent: zij zijn in staat om zich echt in anderen te verplaatsen. Zij begrijpen de behoeften van anderen en het geeft hen een goed gevoel als ze iemand kunt helpen.

Dit talent heeft ook een keerzijde: omdat zij zo gevoelig zijn bestaat het gevaar dat zij snel stemmingen en emoties van anderen oppikken en overnemen. Met name als zij in de buurt zijn van boze, verdrietige of ongelukkige mensen is dit lastig. Toch kunnen zij de mensen niet mijden. Hun grootste vijand is eenzaamheid.

Zij zijn vaak wat verlegen, kwetsbare personen. Zij zullen zich pas openstellen voor anderen als zij die kunnen vertrouwen. De tranen schieten hen soms snel in de ogen. Alhoewel dit geen negatieve eigenschap is kan dit behoorlijk frustrerend zijn.

Oh dit klopt echt goed Bloos! Ik kan me ook altijd in een anders verplaatsen Bloos!

Ik neem inderdaad ook stemmingen over *LOL* Als iemand verdrietig is wordt ik het ook.. Is iemand boos kan ik heerlijk meeschelden Cool

Tranen schieten me ook snel in de ogen, maar niet op de manier dat hier staat (wel door wind, zon, regen. heule gevoelige ogen Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen ).

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:28

En bij weegschaal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:28

Eigenlijk klopt die van mij best wel.. Ik ben best gevoelig, en op mezelf. Ik denk ook best veel ja. Maar ben aan de andere kant ook heel verlegen, terwijl tegen mijn vrienden juist heel vrolijk en druk ben.. Maar problemen vertel ik dan weer niet tegen vrienden. Nagelbijten / Gniffelen