Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cuneracobs schreef:Misschien heb je dan toch het verkeerde type..als ik heel eerlijk ben zie ik een welsh liever wat ronder als dat ze dun zijn.
PeeWij schreef:regtur schreef:Voor de mensport in de hogere klassen, mogen ponies niet meer onder de 1,20 zijn. Dit is een nieuwe regel. Misschien gaan de kleintjes helemaal kopje onder in de waterbak ofzo, ik weet dat niet. Enfin die regel is ingesteld, dus is het wel zaak dat fokkers daar op inspelen, als zal dat niet al te moeilijk zijn want de laatste jaren is er al veel boven in de maat gefokt.
Dus voor de hogere klassen moeten we als mountainfokkers de rasomschrijving maar laten varenZou de regelgeving voor de sport niet beter aangepast kunnen worden op de bestaande fokkerij?
Melanie5 schreef:Wie heeft hier een goed adres voor mij waar Welsh B ponies te koop zijn? Of wie weet iets te koop?
Dit zoek ik:
Donkerbruine of zwarte merrie van 2008. Liefst aparte bloedlijnen. Mooi type, luxe, veel beweging.
(heb er bij Zoet al wat gezien, maar hij is vaak wat aan de dure kant, vandaar mijn vraag hier)
patrick76 schreef:Melanie5 schreef:Wie heeft hier een goed adres voor mij waar Welsh B ponies te koop zijn? Of wie weet iets te koop?
Dit zoek ik:
Donkerbruine of zwarte merrie van 2008. Liefst aparte bloedlijnen. Mooi type, luxe, veel beweging.
(heb er bij Zoet al wat gezien, maar hij is vaak wat aan de dure kant, vandaar mijn vraag hier)
voor aparte bloedlijnen, mooi kleurtje, luxe en veel beweging zul je toch wat dieper in je buidel moeten tasten dan voor een gewone schimmel met standaard bloedlijnen die niet bewegen kunnen!!!
Jaimyliefje schreef:Zelfde vraag als Melanie, exact, maar dan voor een welsh A?
Melanie5 schreef:Jaimyliefje schreef:Zelfde vraag als Melanie, exact, maar dan voor een welsh A?
Wat voor Welsh zoek je precies?
@Patrick: de prijs moet wel in verhouding zijn met de kwaliteit. Wil best een goede prijs geven, maar dan wel redelijk. Ik vind Zoet vaak gewoon aan de dure kant.
Ik heb ooit een jaarling gekocht voor 1000 euro. Sja, duur, maar wel kwaliteit.
@Cappelstud: ik ga even kijken naar alle fokkers die ik nu te horen heb gehad, bedankt