dank je wel Dyonne ik sta er zelfs zelf ook nog op ze was die dag echt om te schieten Esta liet zich niet zien en was erg erg vervelend en was ook nog eens hengstig
Ik sta er niet op, dat is voordeel van zelf foto's maken, haha. En Maggie liet zich toch wel zien op keuring. Qua showen was zij meer keuringsgeschikt dan Maybel. Die doet minder staart erop enzo.
Yorick heeft wel foto's waar ik op sta. Ik sta nogal eens op de foto. Dit komt vooral omdat ik op keuringen zelf ook in wit loop. Soms erachter. Maar met merrie en veulen heb ik er eentje beet.
Was even wat regelen. Ga zo in bed liggen. En vroeg slapen. Moet alvast beetje in ritme komen.Maandag gaat om 6 uur de wekker weer. En ik mag absoluut niet te laat komen dan.
Jah hier nog een wekker die maandag om 6uur af gaat! En das nog et max, ik kan dan niet eens meer blijven liggen, bah! Maja, zo ver is het nog niet, dapper van je Dyonne dat je al gaat slapen. Trusten dan! Of naja, lig ze in je bed
Sjah en 'k sta niet zo vaak op de foto, soms. Iig op de keuringen als ik in actie kom, afgelopen sportdag moest ik er aan geloven en ach, maakt me ook niet uit
Ik ga nu wel slapen. Ik moet er dan ook echt uit hoor. Moet nog pony's voeren dan. En spullen pakken, en dan om 6.30 al weg. Dus zet mijn wekker vaak nog iets eerder.