Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
vivana schreef:regtur schreef:vivana@ Een jonge Mechelaar die zulk gedrag vertoont moet afgemaakt worden.Of laat ik het zo zeggen : als het mijn hond was gebeurde dat zonder pardon. Straks pakt-ie een kind.
Moet je eens in het belgisch herderforum plaatsen,Regtur dan maken ze je af......
Diane_Basje schreef:Even iets anders hierover; zag pas een advertentie van een voskleurige dekhengst, waarin werd gepromoot dat bij ook palomino vererft. Zal een palomino nbakomeling hebben gehad uit een merrie met verdunning. Zo zie je maar dat er óf weinig kennis is over kleuren, óf er misleidende info wordt gegeven, omdat er weinig kennis is onder de mensen.
zitake schreef:Zo een hoop kleurinformatie. Naar mijn weten hebben al mijn merries schimmelgen, dus weinig kleur hier, ik moet wel toegeven dat ik schimmel wel erg mooi vind, al wil ik in de toekomst wel een kleurtje erbij, wat weet ik nog niet, hoeft niet zozeer een verdunning te zijn, hoewel ze wel mooi zijn, je ziet ze nu erg vaak, hoewel het een beetje aan de 'mode' onderhevig is, kan met 5jaar alweer anders zijn. Kijk ook nooit echt naar kleur (moet alleen toegeven dat ik heel af en toe een zwak heb voor vos en wit).
Mijn jaarlinghengstje is vos met het splash gen, nog niet laten testen, mss als ik er met 3 iets mee wil doen dat ik hem dan even op kleur laat testen, maar nu nog niet zoveel haast bij.
Vandaag trouwens een super keuringsdag gehad. Veulen kreeg een 1ste premie, 3 jarige merrie 1ste premie, 2de plek en doorverwijzing naar kootwijk en ook 8 jarige deed het tegen alle verwachting in (hier had ik echt te weinig voorbereidingstijd voor gehad), 3de plek, 1ste premie en ook een doorverwijzing naar kootwijk.
Het lijkt erop dat het knetterdruk wordt de komende tijd.
Maar wel erg tevreden en ze stonden er mooi op. Dan is zo'n dagje wel genieten.