Neuh is niet druk hier idd... majaaa boeiuh Ik ga jullie straks ook weer verlaten, moet nog eten. Maja we waren wat laat vandaag, dus zal nog wel ff duren *zucht*
HK meeting. Bij mij ligt er net aan, of ik er ben en wanneer.
Stijldansen is niets voor mij. Gewoon dansen doe ik alleen met wat biertjes op.
Charly was helemaal niet fris zonder zijn vachtje.
Pff, is wel veel 5 uur.
Hier wel nat geworden toen pony voor de wagen liep. Was best weer tijdje terug dat ik erachter gezeten had. En andere pony OHZ gereden, ging ook prima. Mijn bak was wel waterplas, heeft echt onwijs geregend, in de weide stond het ook al blank. Als het nu even droog is trekt het tenminste weer weg.
Hier is het momenteel te druk om alles op gang te houden. We hebben de ruin en merrie daarom te koop staan. Maar op heden probeer ik die beiden toch wel minimaal 4x, maar liever vaker te pakken. Zeker de merrie. Verder staat er nog de hengst die op gang gehouden moet worden, maar die loopt vaak nu maar 2x per week, gaan we straks wel uitbreiden. En dan de Welsh A nog, gelukkig loopt die geregeld nu. En mijn eigen Maybeltje nog, die loopt elke dag los. En zo af en toe eens wat aan de longe of langs de fiets.
Ik les 1x per twee weken. Heb eerst met mijn eigen pony gereden. Tot ik die stopte met rijden, toen ben ik met Magic (ruin) gaan lessen. En afgelopen week heb ik met de merrie gelest. Ik les altijd wel uur, als instructrice voor een half uurtje of minder moet komen wordt het een vrij dure bedoening. Maar goed, als ik eenmaal met mijn jonge beestje ga rijden zal het denk wel half uurtje worden in het begin. Bij mij is uur wel met in- en uitstappen in principe. Maar tegen de tijd dat ik rijd heeft mijn pony waarschijnlijk al wat kilometers in de benen van het mennen. Mijn instructrice heeft weleens op mijn vorige pony gereden, die reed zo met hem weg. Maar ze is wel heel lang voor een pony.
Willy, zag je dochter gelijk staan, leuk! Foto's van Esta waren niet super, heb ze wel opgezocht. Moet ik hier zetten, of zal ik opsturen via mail?
@Jody ja helemaal trots anders is ze altijd de eeuwiige tweede en nu was ze een keer eerste
@dyonne ja mag ze ook mailen naar me heb je het mail adres nog
Verder heel de dag op stal geweest Keresa bij de dierenarts gebracht die is 4 dagen uit logeren Esta gelongeerd Ilse heeft op Lynn gereden En alle pony's een goede poetsbeurt gegeven
Keresa is vuil en moet gespoeld worden en ze is nu hengstig De dA belde gisteren voor de uitslag en zei dat ik ze gelijk kon brengen dus dat hebben we dan maar gedaan
ik heb het niet gezien maar de Da was er Woensdag en die voelde dat ze hengstig werd. Ik zie het bij Keresa ook nooit alleen met een hengst erbij en dan laat ze het nog niet altijd zien
Maybel was met een ander paard in de buurt dat ik het zag. Anders merk ik het ook niet aan haar. Haar moeder merken we het altijd omdat die naast de hengst staat.
Keresa zie ik nooit mijn A merrie's wel daar heb ik geen hengst voor nodig maar Keresa is een .....................arg merrie maar ze is er ook niet vervelend van