WOOOOOOOOOOOOW ik heb zo'n koelle dag gehad. we hadden eerst 2 uurtjes les, blokuur techniek, en daarna gingen we poldersporten.. ik dacht echt zo poedersuiker. dat is echt zoooo stom. maar het was zooo leuk. Toen Dewi en ik ons omgekleed hadden, werden we er meteen ingegooit door roy en zn vrienden... kk koud hoe dat water was poldersporten moest je met je eigen klas, mar we gingen gewoon by roy enzo, en toen had je zon springkussen in het water, waar je heen moest met een touw, dus wij zaten er met zn alle op, maar je moest ok nog terug, en dat kon niet. dus ik zak zo het water. blyk ik helemaal weg te zakken in de modder, BAH. en toen we om 3 uur klaar waren, hebben we tot 4 uur (Roy, Dewi ik en Thierry), staan douchen (wel met kleren aan hoor, hihi.) en toen ging thierry weg... Nou het was echt kapot grappig. en er kwamen om 4 uur allemaal vrouwen, en we zaten in de vrouwendouche. en we zaten heel luidructig te praten, zegt zo'n vrouw: zit daar een jongen ?? DOE OPEN !! ghaa wy gingen helemaal kapot.
en toen moesten we nog een uur terug fietsen.. Dewi woont in woerden, dus moes ik een uur terug fietsen met roy.. ghaha maar ik hing de hele tyd aan zn arm waardoor ik niet hoefde te trappen, maar het was wel super geinig