Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
abba schreef:@zitake
Leuke foto, heerlijk weer zo te zien bij jullie, hier giet het en is een (klein) stormpje bezig..... Handig hé die vliegenmaskers, ik heb er ook eentje voor onze 'ouwe' A, die heeft nogal veel wit op haar neus en dan verbrand ze niet zo erg.
inowa schreef:even aan melanie; waarom heb je die 2 verkocht? vind het allebei zeer mooie pony,s,zie ze graag.
patrick76 schreef:Veulen van Abba zag er in Sevenum inderdaad heel anders uit dan op de foto. Denk dat het commentaar van de jury goed te noemen was. Bewegingen waren erg magertjes en veulen was op het moment wel beknopt met een korte zware hals. Toen bekend werden welke juryleden i.pv. Valk en Platzer gingen keuren had je hem altijd terug kunnen trekken bij twijfel aan de kunde van de jury. Nu achteraf klagen is wel makkelijk. Een premie keuring is niet te vergelijken met een keuring volgens het Engelse systeem. Daar wordt echt veel meer gekeurd op persoonlijke smaak. Zo was mijn C merrie vorig jaar reserve dagkampioen onder een Engels jurylid en nu had de jury er toch best wat op aan te merken. (wat helemaal juist is)
Danny_D schreef:Joost, het is niet omdat je "naast" een gerenommeerde jury hebt gestaan dat je het zelf wel kent!!!
boeflover schreef:verder blijf ik toch echt hopen dat mijn veulen van volgend jaar veel van Memory weg gaat hebben, vind het echt een super mooi veulen met een geweldig karakter
vivana schreef:@melanie5; nou dan heb je geluk gehad....maare om te bepalen of de gewrichten en het kapsel goed zijn zullen ze toch een echo moeten maken......(dat is mijn ervaring)...
Bij ons op stal is het gister ook kassa geweest....
Hond was zoals gewoonlijk los op het terrein (was ontzettend gefocest op paarden,willen bijten als ze erbij kon)
Hond heeft zo gewerkt dat ze door het voerluikje in de stal is geklommen en heeft zo ons veulen verschrikkelijk toegetakeld,de merrie en veulen hadden geen kans![]()
Ze heeft 120 hechtingen. Vanmorgen is manlief naar stal gereden om het veulen weer antibiotica te spuiten de dierenarts komt in de loop van de middag om verbanden te wisselen aan haar voorbenen en te kijken hoe ze de nacht is doorgekomen.Ze stond vanmorgen wel te drinken gelukig. Maar hondenbeten zijn lelijk en we kunnen natuurlijk nog niet over de ernst van de situatie oordelen..
Garetti (KWPN-er) is 9juli rond 7u geboren (ze lag er nog maar net alvorens wij naar Sevenum vertrokken)en heeft dus nual een trauma opgelopen.....
Ik mag hopen dat als alles verder zonder complecaties gaat verlopen dat er later niets meer zichtbaar zal zijn van al haar hechtingen..(ben er alleen bang voor)
Volgende vraag,wat zouden jullie doen met de hond?(ze was 1,5jr mechelaartje teef).