Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
T3mptati0n schreef:Gefeliciteerd allemaal met de behaalde prestaties! Hoop dat volgend jaar ook te kunnen zeggen van mevrouw en haar veulen!
Planning is dat ze heengaat, maar planning kan altijd afwijken hé. Donderdag wordt het rijden weer opgepakt, kijken hoe ze het weer gaat doen, het is al even geleden weer.
regtur schreef:AniekR@ Marum, net iets onder Tolbert. K Heb geen grenspaal gezien...
Was een goed uur rijden, maar we moesten Thunder ook eerst nog ophalen bij de fokker die hem geleased had.
boeflover schreef:gefeliciteerd met de resultaten!
voor ons viel het resultaat nogal tegen, merrie kreeg een 2e premie. had juist het idee dat ze er beter opstond als vorig jaar (en toen kreeg ze wel een 1e premie). blijft een moment opname natuurlijk, weet iig waar ik nog aan kan werken en dan zien we volgend jaar wel weer of we haar weer inschrijven.
abba schreef:boeflover schreef:gefeliciteerd met de resultaten!
voor ons viel het resultaat nogal tegen, merrie kreeg een 2e premie. had juist het idee dat ze er beter opstond als vorig jaar (en toen kreeg ze wel een 1e premie). blijft een moment opname natuurlijk, weet iig waar ik nog aan kan werken en dan zien we volgend jaar wel weer of we haar weer inschrijven.
Trek het je niet aan, ik vond Amber er ook beter op staan dan vorig jaar. De jury was natuurlijk niet echt des A's en nou weet ik wel dat iedereen roept dat een goede pony altijd een goede pony is, maar mijn veulen kreeg nu van dhr. Goemans ook een tweede premie en die heeft in België tweede gestaan als beste A veulen (tussen Cob's, NWR's en hengst- en merrieveulens door elkaar) op de Show en in Vrouwenpolder was ze zelfs Veulenkampioen bij de A's bij de heer Andrew Thomas van de Caederwen Stud.
Wij zijn er superblij mee en die tweede premie poetsen we volgend jaar bij een A jurylid wel weer weg
joostvangestel schreef:Overigens zal het commentaar misschien iets anders geweest dan normaal, maar dat moet je in de juiste context zien.
En veulens met een tweede premie? Het is niet voor niks dat veulens niet meetellen voor het preferentschap van een merrie. Dat is altijd een momentopname en veulens veranderen zo veel en snel dat je in twee weken van top naar flop en omgekeerd kan gaan.
abba schreef:@Yorick
Je hebt gelijk, er is altijd wel iets of het nou bij een Brits of NL jurylid is, maar ik denk dat idd het jurycommentaar zou moeten zijn om ervan te leren. Je hebt kritiek én je hebt opbouwende kritiek! Dat nuance verschil kan voor een hoop mensen die trots op hun pony zijn het verschil zijn tussen wel of geen keuringen en/of shows meer bezoeken!
abba schreef:boeflover schreef:gefeliciteerd met de resultaten!
Trek het je niet aan, ik vond Amber er ook beter op staan dan vorig jaar. De jury was natuurlijk niet echt des A's en nou weet ik wel dat iedereen roept dat een goede pony altijd een goede pony is, maar mijn veulen kreeg nu van dhr. Goemans ook een tweede premie en die heeft in België tweede gestaan als beste A veulen (tussen Cob's, NWR's en hengst- en merrieveulens door elkaar) op de Show en in Vrouwenpolder was ze zelfs Veulenkampioen bij de A's bij de heer Andrew Thomas van de Caederwen Stud.
Wij zijn er superblij mee en die tweede premie poetsen we volgend jaar bij een A jurylid wel weer weg
regtur schreef:dat je blij bent met zo'n veulen snap ik. Met dit soort zou onze wei ook gevuld mogen zijn. Ik weet geen afstamming, maar dat doet er ook niet zo toe. Wat was de opmerking van de jury over dit veulen?
Ik ben een goede vriendin van zijn zus(je)...Citaat:Elbert Koelewijn