O jeetje, ik moet over een week ofzo mijn profielkeuze in gaan leveren. Ik weet 't echt niet, ik kan echt geen scheikunde.. dus het wordt wss E&M. Maar ik weet 't niet jooh.
=P Ik wil liever geen zomer.. Lente wel. Of Herfst.. De herfst vind ik echt de mooiste tijd. En winter ook, toen ik naar SHannen ging, had je best wat slootjes enzo, en dan ziet Nederland er ineens zo kerst-kaart-achtig uit.
Ik wil het liefst Lente Maar zomer is ook lekkeer en herft is wel leuk alleen te veel regen En winter moet echt winter zijn zodat je kan Snowboarden
Wij gaan trouwens van de zomer vaan Costa Ricaaa
C&M vind ik ook niet zon slim of handig profiel maarja het is maar net wat je verder wil. ik Kies ook E&M dat is een beetje algemeen want je kan er ook Bio ofzo bij kiezen
Ja dat klopt, alleen ik weet niet of ik biologie er wel bij wil hebben. Het is wel mijn beste vak, alleen in zo'n boekje stond dat het begon te lijken op scheikunde en natuurkunde ? Ik kan dat echt voor geen meter.
xManon_
Geplaatst: 08-02-09 13:22
Okee ik lees bij.
Jessica dr baardangaam heeft eitjes gelegd. Iehl, nog meer van die engerds op aarde.
Sexy Zac! Maar Zac is altijd sexy <33
Ik vind je haar cool Barb! En al die foto's vind ik niet echt geschikt voor hyves, omdat ze zo wazig zijn.
En leden die weggaan of komen. Carolien kan ik hier echt niet meer wegdenken. Heb het idee dat die er al de hele tijd (dat ik er ben) bij zit.
Ik heb geen zin meer om bij te lezen, maar ik bijt door.
Rebec heeft een CD koop bui. Ik wil de CD van Metro Station maar die kost fácking 22 euro. Grootheidswaanzin.