Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_likepink_ schreef:Wat vind je eng?

sammyvriend schreef:Hoi mensen
Ik ben niet zo vaak op bokt meer omdat ik andere dingen te doen heb. Jullie zullen mij dan ook niet zo veel zien. Ik kom gewoon soms even hoi zeggen
_likepink_ schreef:Haha ik ben soms hier alleen en er grenst een kerkhof tegenover ons dat is ook crypy..

sammyvriend schreef:lekker een kerkhof naast je huis
Word opgehaald
En tis 3kwartier rijden
Ben benieuwd
En en en en en en bestaat het spookuur echt? sammyvriend schreef:
Maar ik ga nu dus weer moven.
Byebye!
. Op de weg naar stal en weer terug naar huis kom ik ook langs een begraafplaats met de fiets en soms moet ik in het donker en dat is best wel eng, vind het overdag al eng. sammyvriend schreef:nou fijn is datEn en en en en en bestaat het spookuur echt?
Vanny_ schreef:Iris dat lijkt me eng. Op de weg naar stal en weer terug naar huis kom ik ook langs een begraafplaats met de fiets en soms moet ik in het donker en dat is best wel eng, vind het overdag al eng.
sammyvriend schreef:nou fijn is datEn en en en en en bestaat het spookuur echt?

) _likepink_ schreef:sammyvriend schreef:nou fijn is datEn en en en en en bestaat het spookuur echt?
spookuur..daar heb ik nog nooit van gehoord.wel als je energie van bangheid afstraatlt ja dan zie je ze wel maar als je ziet dood is dood zie je dat soort dingen niet.dus je moet je echt geen zorgen daarover te maken!.