Mijn laptop is twee dagen terug gecrasht, en nu ben ik ALLE foto's,
van mijn enkele maanden terug overleden pony kwijt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Dankje
Knappe pony is 't hè
Hitime schreef:Jooooooooooo 3e met 188 punten
ik schreef:****![]()
Mijn laptop is twee dagen terug gecrasht, en nu ben ik ALLE foto's,
van mijn enkele maanden terug overleden pony kwijt!
Vanny_ schreef:Guten Abend trouwens!
Vanny_ schreef:Heb echt fijne handschoentjesvan Roeckl. Maar daar was de prijs dan ook naar.
En ik mag voor m'n scootercerti!
xManon_ schreef:Ruthie gefeliciteerd!! Leuke foto![]()
Balen Laurie!
Kan me voorstellen dat je echt heel erg baalt!
Braaf Tania
Wel balen van het dekje, vreemd dat ze eerst zeiden dat ze het wel hadden.
Vanny_ schreef:Ja ik stond gisteravond in die paardenwinkel, moest dus wat anders uitzoeken want al die dekjes waren of te groot of niet mooi (meid probeerde me nog zo'n eigen-merk shetdekje aan te smeren, effen donkerblauw of grijszegt ze wat vind je daarvan, ik: ehm nou kijk toch liever ff verder.. Hallo dat dekje van Eurostar was 55,50 en dan ga ik hem niet inruilen voor zo'n goedkoop dekje)
Had al haast want ik moest op tijd thuis zijn want vriendinnen zouden komen voor het schoolfeest. Nou daar stond ik dan een uur in die winkel.
Hitime schreef:Balen van die foto's!
Netjes gedragen Tania, goedzoo
Haha, ik zou 'm ook niet voor een niet-zo-leuke inruilen hoor
Rebeccaa schreef:Mooie foto Ruth!
Ja, ik was écht kei pissig op die vriendin..
Ik moet hw maken, maar ben heel druk etc. (En heb niet eens energy drink op xD)
Vanny_ schreef:Ik ben moe & heb o-ve-ral spierpijn.. Ga vanaaf maar beetje bankhangen en dan op tijd slapen ofzo.
Hitime schreef:Goed idee Tania
Ik ging donderdag half 2 naar bed (toetsweek leren) en gisteravond ook pas om half 1 (logeerfeest).. Ben ik niet echt gewend, en vandaag natuurlijk ook al vanaf 8 uur rondgesjouwd op de manege. Ik ben brak.