Sjoert schreef:
Sjoert, je weet dat daar mensen komen die ik goed ken. Ze gaat dadelijk bellen, maar het lijkt haar heel onwaarschijnlijk! Ze kent de eigenaren van Lingh ook vrij goed!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:
Yorrie schreef:vanda's schreef:Ik ga even naar Paddenpoel! Doeg!
Dag lieverd!Tot zo!
grietje9 schreef:Is hier vandaag nog iets leuks gebeurd?
vanda's schreef:Sundancer schreef:
Ik heb zelfs nog meegeholpen aan het WPCV forum!Bestaat dat forum nog steeds?
Nee, Rhodé Thielen is tegenwoordig webmaster van www.wpcv.nl en dat forum is gehackt.
Die bestaat dus nie meer...
grietje9 schreef:Nee, eigenlijk ook niet. Het was vandaag ech KEI saai hier!
Yorrie schreef:grietje9 schreef:Nee, eigenlijk ook niet. Het was vandaag ech KEI saai hier!
"Kei" saai ja? Gaaf!Maar eh, scampi's?! Lekker zeg...
Als Peter nou ff hetzelfde trucje als vrijdag doet?
Yorrie schreef:@ Peter: ff dimmen ja!
Sjoert schreef:Peter.. al wat gehoord over Lingh?
* waarom denk je dat ik die link hier postte.
Sjoert schreef:Ik hgeb de oplossing van die beoordeling.
Ga 'm ff posten.
Sjoert schreef:Haha..
Ik heb je dus op meerdere manieren aan het werk gezet.
PeeWij schreef:Yorrie schreef:@ Peter: ff dimmen ja!
Mag ik Shadowman niet even dissen dan.
Yorrie schreef:PeeWij schreef:Mag ik Shadowman niet even dissen dan.
Ik doelde met dat "ff dimmen" niet op jouw opmerking richting de schaduwman.
PeeWij schreef:Maar wat is jullie eigen commentaar op de merrie. ik verwacht dat er met de merrie nog wel eens een veulentje gefokt zal gaan worden, dus erkend de min punten zodat je weet wat de verbeterpunten zijn. Ik wacht in spanning af!
Anne_GTI schreef:PeeWij schreef:Maar wat is jullie eigen commentaar op de merrie. ik verwacht dat er met de merrie nog wel eens een veulentje gefokt zal gaan worden, dus erkend de min punten zodat je weet wat de verbeterpunten zijn. Ik wacht in spanning af!
Vooropgesteld dat ik helemaal geen verstand van Welshjes heb denk ik: Vasthouden van beweging, die is gewoon super. Hals iets minder diep uit de borst en heel iets minder zwaar zonder in type achteruit te gaan. Een hengst met een mooie schuine schouder, edel hoofd en normaal gehoekt achterbeen. Maar welke hengst daarbij zou passen? Geen ideeeeee.