Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:Gefeliciteerd Chantal!... Ik heb nog 42dg te gaan voor onze Dea is uitgerekent....
Wij zitten wel in dubio om haar weer opnieuw te laten dekken,maar mss door een sektie B.
Reden...zij zelf is sektie A maar meet 122cm.
Graag wil ik dan een hengst die wellicht in de sport loopt of gelopen heeft,in ieder geval moet hij in het bezit zijn van een zeer goede galop.
Ik wil er ook géén schimmel op....
Mss iemand hier een suggestie?
Caesar schreef:Die Movie Star is een waanzinnige pony. Al vanaf het moment dat ik haar zag bij de Divoza in Hellendoorn al weg van haar fantastische zelfhouding en bewegingen. Gefeliciteerd met weer een mooi resultaat. Top combinatie.
Fotografie; jammer dat je je hengst gaat verkopen. Ik heb geen idee wat de aangespannen ponies doen, maar goede foto's doen echt wonderen. Jammer dat hij niet bereden is, maar voor hengst zal het toch een andere doelgroep zijn. Succes met de verkoop!
pien26 schreef:Wheemhoeves Marko dekt niet meer, helaas
(Nu niet, toekomst weet ik niet)
pien26 schreef:Klopt dat hij daar staat. Maar tot zover laten ze hem niet dekken. Het is een prachtbeest dus in die zin zonde. Maar nu haar dochter er op rijdt ook zeer begrijpelijk.
Zijn zoon va dit jaar vond ik erg tegenvallen, had daar meer van verwacht. Kan ook Door voorstellen komen. Qua uiterlijk en bouw lijken die hengsten wel op elkaar. Dus daar kan je ook nog naar kijken. Dit jaar goedgekeurd, heet wheemhoeves gamekeeper
vivana schreef:Gefeliciteerd Chantal!... Ik heb nog 42dg te gaan voor onze Dea is uitgerekent....
Wij zitten wel in dubio om haar weer opnieuw te laten dekken,maar mss door een sektie B.
Reden...zij zelf is sektie A maar meet 122cm.
Graag wil ik dan een hengst die wellicht in de sport loopt of gelopen heeft,in ieder geval moet hij in het bezit zijn van een zeer goede galop.
Ik wil er ook géén schimmel op....
Mss iemand hier een suggestie?