Weetje wat me trouwens opviel, dat er bij de openingspost best veel leden zijn, maar dat er maar de helft hier post enzo niet dat het erg is, want het is gezellig maar dat viel me eventjes op, haha.
haha, ja dat klopt. Maar sommige hebben 't een beetje druk met school ofzo, dat ze er minder zijn. Anderen die komen gewoon een tijdje en daarna helemaal nooit meer.
Ja inderdaad, in de vakantie komt meestal iedereen weer in het topic Ik kom hier ook een stuk minder dan eerst, omdat ik soms geen tijd heb, en soms lees ik mee maar plaats ik niets
Carolienn_
Geplaatst: 07-02-09 13:35
Jaa is ook zo, maar het is wel jammer dat die mensen dan eventjes komen en daarna niet meer.. maarja. Hanna (fudgie) die nieuwe heb ik ook al een tijd niet meer gezien..
De 2e Maar de 3e staat gewoon op m'n hyves bij de ander foto's. Ik weet niet of ik die andere er ook op moet zetten. Anders staan er zo 100en foto's van mij op.
Ik luister shake ik
Carolienn_
Geplaatst: 07-02-09 14:29
Haha oke leuk Hmm ja anders bewaar je die 1e, voor al je weer een andere profielfoto wil
Die nieuwe van Rihanna is ook leuk Hatin on the club en van Jamer morrison- This boy