Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynn_x schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben net bij het pannekoeken huis geweest en daarna Citroen en appelijs gegeten
Jaloers!![]()
bietjuhh schreef:snap ik, ik trek de laaste tijd ook veel dingen aan op me zelf.
vooral na dat ik een vriedin heb moeten laten vallen omdat zij echt iets had gedaan wat niet kon, en daarna nog hele ergen dingen over mij heb gezegt, nu denk ik elken keer wat doe ik fout enzo heel irritant maar meer dan je zelf zijn kan je niet doen!
Vanny_ schreef:Vond de reactie van Cynthia wel terecht maar zij zit ook met Breezer en vind ze het misschien een beetje l.ullig dat ze hier niet zo vaak meer is (evt. door omstandigheden?) en dan snap ik wel dat sommige reacties wat aanvallender bij haar kunnen overkomen...
Rebeccaa schreef:Ja.
En nu moet ik latijn maken..
Vanmiddag ging ik dat al doen, maar toen was Shannen online en was ik drukker bezig met msn dan met huiswerk.
Hitime schreef:Golan schreef:idd gezellig hier
maar ruth ik denk dat je bloedarmoede hebt, moet je ferro kopen van roosvice
Dat klinkt eng.
Ik heb weer op Ret gereden zaterdag, ze was 3 weken niet gereden door haar blessure..
shannen6 schreef:Rebeccaa schreef:Ja.
En nu moet ik latijn maken..
Vanmiddag ging ik dat al doen, maar toen was Shannen online en was ik drukker bezig met msn dan met huiswerk.
Ik moet nu ook nog leren
Vanny_ schreef:Vond de reactie van Cynthia wel terecht maar zij zit ook met Breezer en vind ze het misschien een beetje l.ullig dat ze hier niet zo vaak meer is (evt. door omstandigheden?) en dan snap ik wel dat sommige reacties wat aanvallender bij haar kunnen overkomen...
bietjuhh schreef:dat is ook wel weer zo, dat snap ik ook van haar dat ze dan niet meer zo vaak is maar anderen kunnen er toch niks aan doen dat zij niet wist van nieuwe topic?? of zie ik dat verkeerd?
Rebeccaa schreef:http://www.youtube.com/watch?v=nUt5shei ... re=related
Oké, wat moet Avril wel niet denken als ze dit nu terug ziet?
Golan schreef:Hitime schreef:Dat klinkt eng.
Ik heb weer op Ret gereden zaterdag, ze was 3 weken niet gereden door haar blessure..
mwah valt wel mee hoor, ben je toevallig heel erg ongesteld of heb je een jeugdtrauma?
shannen6 schreef:Rebeccaa schreef:
Ik moet nu ook nog leren
Cynn_x schreef:Rebeccaa schreef:http://www.youtube.com/watch?v=nUt5shei ... re=related
Oké, wat moet Avril wel niet denken als ze dit nu terug ziet?
Euh,, wil ik dat weten?
Ik had trouwens eens op internet een foto van d'r gevonden, van haar op de middelbare school!
Verschrikkelijk! Beugel, lelijk haar, puisten, echt lelijk