Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Koud? Ik vind het stikheet!
Heb je een nieuwe ava?
Lys_ schreef:voor degene die mijn berichtje hebben gelezen gister dat ik vandaag ging kijken naar een pony..
helaas is het niet de pony geworden waar we eerst zouden gaan kijken die koste over de 3.000 euro en dat hebben we niet over voor een leuk recratie paardje... maar toen gingen we naar een ander paardje genaamd iris! ik was gelijk verkocht aan de naam alleen al me beste vriendin heet iris vandaar. toen zag ik haar staan en ikdacht JUP dit is um
geen knuffel niet mooi en een eigenwijs hoofd. toen mocht ik op haar rijden stevig en heel krachtig voor mijn gevoel nog wel wat onwennig omdat ik toch dacht dat er wat kon gaan gebeuren...
vrijdag weer naar een ander paardje kijken als dat niks is dan is dese zekersteweten verkochtfff wat info. ze is een kroonpony met bontte kleuren. altijd marathons gelopen en springt in de M en loopt L dresuur....
MIJN TOPPER NU AL!
Winniiee schreef:Hee hee! pfff lig op de bank ben vrijdag met trainen onder het paard terecht gekomen! En gekneusd en zat een wond die is toen gehecht. Maar 2 dagen later zijn de hechtingen eruit gehaald omdat het ontstoken was. Dus nu rusten en op krukken!
Niet rijden!
Maar ja het gaat al een stuk beter nu.
_Laura schreef:Winniiee schreef:Hee hee! pfff lig op de bank ben vrijdag met trainen onder het paard terecht gekomen! En gekneusd en zat een wond die is toen gehecht. Maar 2 dagen later zijn de hechtingen eruit gehaald omdat het ontstoken was. Dus nu rusten en op krukken!
Niet rijden!
Maar ja het gaat al een stuk beter nu.Ben ook eens onder een paard gekomen tijdens het rijden.. Been gekneusd, heb ik nog een paar jaar last van gehad.
Winniiee schreef:Wie wil voor mij een avater in me kaar zetten??????????????????????????/