Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sundancer schreef:Vanwaar die haat tegen NWPCS?
vanda's schreef:Ik zou het eerder kritisch willen noemen. Geen haat
Sundancer schreef:Vanwaar die haat tegen NWPCS?
Yorrie schreef:Ik wil, als vrijwel leek op het gebied van pony's (zeker in verhouding met het merendeel van de mensen hier), eigenlijk maar één ding zeggen: hoe kun je een stamboek dat afwijkt van de richtlijnen van hét originele moederstamboek in het land van herkomst van de Welsh Pony, nou in hemelsnaam serieus nemen?!
PeeWij schreef:Yorrie schreef:Ik wil, als vrijwel leek op het gebied van pony's (zeker in verhouding met het merendeel van de mensen hier), eigenlijk maar één ding zeggen: hoe kun je een stamboek dat afwijkt van de richtlijnen van hét originele moederstamboek in het land van herkomst van de Welsh Pony, nou in hemelsnaam serieus nemen?!
Jij bent bevooroordeeld!![]()
Yorrie schreef:Yorrie schreef:Ik wil, als vrijwel leek op het gebied van pony's (zeker in verhouding met het merendeel van de mensen hier), eigenlijk maar één ding zeggen: hoe kun je een stamboek dat afwijkt van de richtlijnen van hét originele moederstamboek in het land van herkomst van de Welsh Pony, nou in hemelsnaam serieus nemen?!
Vind je? Is gewoon een heldere kijk op de zaken lijkt mij. Hoezo "stamboek" als je afwijkt van hét enige échte stamboek?!
Sundancer schreef:
Wat ik graag zie is de oudewetse welshjes, die niet direct wegwaaien
Sjoert schreef:Sundancer schreef:
De welshjes van tegenwoordig waaien ook niet weg hoor.
Daar zitten voldoende kilo's aan.
Sjoert schreef:Ooh jongens.. dit is een discussie die ik in december niet wil horen.
Sundancer schreef:Je weet wel wat ik bedoel SjoertIk zie soms ook echt rijgefokte pony's..... Lijkt soms wel het KWPN....totaal geen massa meer.
Sundancer schreef:Dat ze anders fokken weet ik, ik dacht dat het ergens anders om ging.
Sjoert schreef:Niet happen he PeeWee.
PeeWij schreef:Sundancer schreef:Dat ze anders fokken weet ik, ik dacht dat het ergens anders om ging.
Ik weet wat je bedoelt! Ik heb die welshjes nog staan. De echte Mountain pony's maar waar dacht je dan dat het om ging!