Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Melanie5 schreef:Is iemand bekend met Stal Vinkenhof (Nederland) en/of Stal Wiesmoor (Duitsland)? Kan alleen adressen vinden, meer niet.
Ben op zoek naar deze merries:
Vinkenhof Sunrise (Weston Luke)
Vinkenhof Sunny (Weston Luke)
Wiesmoors Scarlett (Brynrodyn Llwellyn ap Sion)
Eerste 2 merries hebben beide als geboorte datum 2006, misschien een 2 ling? Scarlett is van 2007.
Heeft iemand info?
Muzefee schreef:@ LdJ, da's een flink jaarling zoals dat lijkt op de foto's. Weet je zo wat hij meet?
Hoop dat hij niet te hard groeit, tenminste, mijn moeder hoopt dat. Ze wil er ook mee gaan mennen, en dan mag je vanaf de 1.47m al bij de paarden, haha. Shazee schreef:Melanie5 schreef:Is iemand bekend met Stal Vinkenhof (Nederland) en/of Stal Wiesmoor (Duitsland)? Kan alleen adressen vinden, meer niet.
Ben op zoek naar deze merries:
Vinkenhof Sunrise (Weston Luke)
Vinkenhof Sunny (Weston Luke)
Wiesmoors Scarlett (Brynrodyn Llwellyn ap Sion)
Eerste 2 merries hebben beide als geboorte datum 2006, misschien een 2 ling? Scarlett is van 2007.
Heeft iemand info?
Vinkenhofs Sunrise is 2004 gebooren.
Vinkenhofs Sunny is 2006 gebooren. Zij is nou in Duitsland en is te koop.
Kan binnenkort wel een keer kijken of we hem kunnen meten 
Anders kan ze qua vetpercentage beter met een andere sectie mee doen
pietsie schreef:Jenny gefeliciteerd met Kleinzoon en veulen , leuke naam trouwens voor de kleinzoon , je man zal wel trots wezen dat hij is vernoemd.
Hier vanmorgen ook een veulen maar geen welsh maar new forest,merrie, zwart met 4 witte voetjes en een kolletje ,leuker kan haast niet
Ik ben sinds januari eigenaar van een Welsh a hengst van 2 jaar. Zijn vader is Pwelle Curtis en MV is Rookery Bobbin. Ik weet nog niet heel veel van het hele welsh-wereldje maar ik vind het heel interessant, vandaar dat het me leuk lijkt om me hier te melden.