Zoveel praten en dan moetg ik alles bijlezen

Nog wat gebeurt ?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miss_Mo schreef:hier is het
en niet lachen:
Het mysterie van de Bruine welsh
Ooit lang geleden was er een wilde kudde welsh pony. De leider stond altijd op wacht en hield zijn kudde goed in de gaten.
Op een dag dreigde er gevaar. Zoals altijd zou de hengst luid hinniken en rent de groep weg... maar nu... nu hinnikte de hengst niet.
Iedereen rende met angst een anderre kant op. En de hengst... die was nergens te bekennen.
Hij was weg... ver weg.
Ergens 20 km. verder.
*knal...Knal* zo klonk het heel luid. De hengst schopte heel hard op zich heen en steigerde wild en hoog nadat hij de schoten had gehoord.
Hij steigerde nog hoger maar werd terug getrokken. Hij had veel touwen om zijn nek.
Elke keer als hij bewoog gingen de touwen steeds strakker zitten om zijn nek.
Na een tijdje zaten de touwen zo strak dat hij zich er aan openhaalde....
ps.
moet ik verder schrijven of niet?
Miss_Mo schreef:Miss_Mo schreef:hier is het
en niet lachen:
Het mysterie van de Bruine welsh
Ooit lang geleden was er een wilde kudde welsh pony. De leider stond altijd op wacht en hield zijn kudde goed in de gaten.
Op een dag dreigde er gevaar. Zoals altijd zou de hengst luid hinniken en rent de groep weg... maar nu... nu hinnikte de hengst niet.
Iedereen rende met angst een anderre kant op. En de hengst... die was nergens te bekennen.
Hij was weg... ver weg.
Ergens 20 km. verder.
*knal...Knal* zo klonk het heel luid. De hengst schopte heel hard op zich heen en steigerde wild en hoog nadat hij de schoten had gehoord.
Hij steigerde nog hoger maar werd terug getrokken. Hij had veel touwen om zijn nek.
Elke keer als hij bewoog gingen de touwen steeds strakker zitten om zijn nek.
Na een tijdje zaten de touwen zo strak dat hij zich er aan openhaalde....
ps.
moet ik verder schrijven of niet?
Miss_Mo schreef:mar moe ik nu wel of niet door gaan met mijn verhaal?