Was ook plaatjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in groep 5!!!!!!!!
hij doet geen pijn maar, ik had voordat ik een beugel had geen spleetje, en nou heb ik een mega gat (inmiddels alweer half dicht) en nou is mijn stiekje (kettingelastiek) al 2x gesprongen, nu weer ik denk zo van t'is goed ik ga niet nog een keer om die stomme elastiek vast te laten maken LietJ_RobJ schreef:WTF!in groep 5!!!!!!!!
.. 

LietJ_RobJ schreef:téeeeeeeeeeeeeeeeering
naja
ik ga nog wat leren en pitten
en over 2 jaar ben i knog niet klaar 
. Maar moet tot m'n 21ste nachtbeugel maar die is niet zo irri. 
Fleur_Laura schreef:woejooww !!! echt erg marije!! stond het zo scheef?
ik zit in de derde en heb nou een half jaar een plaatjesbeugel

Dus al die studenten moesten om mij heen komen staan enzo 

, spreek jullie morgen waarschijnlijk wel weer
__Sandra schreef:mensen ben slapen trusten![]()
, spreek jullie morgen waarschijnlijk wel weer

, telkens willen omdraaien en rennen... Bandit precies hetzelfde. Ik zag Bandit ook helemaal rennen in de paddock en hinniken. Dat andere paard is best wel groot en was echt bang dat ie me meesleurde
. Vanny_ schreef:Ben net terug van Bandit, en ging alleen even uitmesten omdat het echt superhard waait met regen. Ik zet hem altijd samen met z'n 'mattie' in de paddock.
Toen ik klaar was, ging ik ze er weer uithalen. Dat andere paard is echt de kalmte zelf, ik ging hem er eerst uithalen. Hij stond te springen en weg te schieten, telkens willen omdraaien en rennen... Bandit precies hetzelfde. Ik zag Bandit ook helemaal rennen in de paddock en hinniken. Dat andere paard is best wel groot en was echt bang dat ie me meesleurde
.

en dan luistert ze weer
Vanny_ schreef:Ben net terug van Bandit, en ging alleen even uitmesten omdat het echt superhard waait met regen. Ik zet hem altijd samen met z'n 'mattie' in de paddock.
Toen ik klaar was, ging ik ze er weer uithalen. Dat andere paard is echt de kalmte zelf, ik ging hem er eerst uithalen. Hij stond te springen en weg te schieten, telkens willen omdraaien en rennen... Bandit precies hetzelfde. Ik zag Bandit ook helemaal rennen in de paddock en hinniken. Dat andere paard is best wel groot en was echt bang dat ie me meesleurde
.
!
, hij vind dat hij naar de weide moet rennen, door je heen lopen, enz enz. hij krijgt van mij gewoon een klap op zijn neus, vaak ook achteruitlopen, als ik enge dingen doe (tastharen knippen, pluimpjes uit de oren knippen) knijp ik zijn (hoe zeg je dat
) ding voor de neusgaten (stuk van de lip) dicht zodat ze een stofje aanmaken (drugs) in hun hoofd waardoor ze rustig worden (high)
Fleur_Laura schreef:hoodini die is nogal van het lompe, hij vind dat hij naar de weide moet rennen, door je heen lopen, enz enz. hij krijgt van mij gewoon een klap op zijn neus, vaak ook achteruitlopen, als ik enge dingen doe (tastharen knippen, pluimpjes uit de oren knippen) knijp ik zijn (hoe zeg je dat
) ding voor de neusgaten (stuk van de lip) dicht zodat ze een stofje aanmaken (drugs) in hun hoofd waardoor ze rustig worden (high)

)
bij Ban lukt het nog wel een beetje, zo'n kleintje is nog 'hanteerbaar'. Heb hem ook een paar x stilgezet enzo. Maar dat andere paard dat is echt zo'n groot beest naast mij, hij wilde steeds omdraaien, en ik liep nog op nat zand ook
.
goedenaaaavond!