Was ook plaatjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LietJ_RobJ schreef:WTF!in groep 5!!!!!!!!
LietJ_RobJ schreef:téeeeeeeeeeeeeeeeering
naja
ik ga nog wat leren en pitten
Fleur_Laura schreef:woejooww !!! echt erg marije!! stond het zo scheef?
ik zit in de derde en heb nou een half jaar een plaatjesbeugel
__Sandra schreef:mensen ben slapen trusten![]()
, spreek jullie morgen waarschijnlijk wel weer
Vanny_ schreef:Ben net terug van Bandit, en ging alleen even uitmesten omdat het echt superhard waait met regen. Ik zet hem altijd samen met z'n 'mattie' in de paddock.
Toen ik klaar was, ging ik ze er weer uithalen. Dat andere paard is echt de kalmte zelf, ik ging hem er eerst uithalen. Hij stond te springen en weg te schieten, telkens willen omdraaien en rennen... Bandit precies hetzelfde. Ik zag Bandit ook helemaal rennen in de paddock en hinniken. Dat andere paard is best wel groot en was echt bang dat ie me meesleurde
.
Vanny_ schreef:Ben net terug van Bandit, en ging alleen even uitmesten omdat het echt superhard waait met regen. Ik zet hem altijd samen met z'n 'mattie' in de paddock.
Toen ik klaar was, ging ik ze er weer uithalen. Dat andere paard is echt de kalmte zelf, ik ging hem er eerst uithalen. Hij stond te springen en weg te schieten, telkens willen omdraaien en rennen... Bandit precies hetzelfde. Ik zag Bandit ook helemaal rennen in de paddock en hinniken. Dat andere paard is best wel groot en was echt bang dat ie me meesleurde
.
Fleur_Laura schreef:hoodini die is nogal van het lompe, hij vind dat hij naar de weide moet rennen, door je heen lopen, enz enz. hij krijgt van mij gewoon een klap op zijn neus, vaak ook achteruitlopen, als ik enge dingen doe (tastharen knippen, pluimpjes uit de oren knippen) knijp ik zijn (hoe zeg je dat
) ding voor de neusgaten (stuk van de lip) dicht zodat ze een stofje aanmaken (drugs) in hun hoofd waardoor ze rustig worden (high)