HEY NIET TE SNEL GAAN! Hoi trouwes Tsow heb gevlogen in de les.ik had helemal geen zin in dat paard.Eerst speel u spel met wel 170 punten op de 4de plaats . En toen talio . Ik heb alle drie de potjes gewonnen .Eerst had ik zo van nou niet te hard.Paard helemaal tintelen en ging uitzichzelf steeds harder dus laatst kwart van de bak echt scheuren . En de potjes daarna wist dat ze het wel kon dus echt loei loei hard .Bwah iedereen zo van 'ik wil tegen iris' en later hielden ze hun mond . Als ik het film had staan zul je echt verstelt staan!.En dat paard had stond weer net toen die op stal stond .Kerona is nu mijn racekanon . Als er racen achter op de drafbaan worden gehouden doe ik mee met keroontje .En op het laats ging ik van de kon afgeleiden dus ze stapt de schuur in de andere istructriece erachteraan zegt ze 'eerste regel hou het paard goed vast' .En ik zij terug nee eerst lol met je knol dan aan de andere dingen denken .dat paard zat echt met die oren naar voren ik hoefde niet eens gas te geven ze deed het allemaal zelf .kerona krijgt een plekje in mijn profile . maar de volgende keer doe ik minder heftig .Nooit gedacht dat een manege paard zooo snel was edit.
Laatst bijgewerkt door _likepink_ op 22-10-07 19:02, in het totaal 2 keer bewerkt