Yorrie schreef:Ah ja. Den Bosch... Daar schijnt het échte carnaval te zijn heb ik uit betrouwbare bron vernomen...
echt wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yorrie schreef:Ah ja. Den Bosch... Daar schijnt het échte carnaval te zijn heb ik uit betrouwbare bron vernomen...
Yootha schreef:PeeWij schreef:Central Prefix Register! Heb ik al eens aangegeven en hier het voorbeeld dat het heel belangrijk is om je stalnaam niet alleen bij NWPCS vast te leggen, maar gewoon te registreren op de manier zoals het hoort!
Hebben we ook gedaan, maar het wordt blijkbaar niet gecontroleerd. Heb wel gezegd dat het niet de bedoeling was dat er nog meer dieren met die naam geregistreerd werden.
Yootha schreef:Mijn vader zegt dat hij wel daar geregistreerd staat. Zal rond '87 gebeurd zijn. Waar kun je dat nachecken dan?
Yootha schreef:
Yootha schreef:http://www.centralprefixregister.com
Vul ik daar jouw naam in dan krijg ik ook geen hits.
Liberty Stables is van E. Jager en I. Benjamins. Mijn moeder is ook Jager. De stalnaam is van oorsprong van mijn oma. Zij fokten onder de naam Liberty.
Mijn vader heeft ook bij Weser-Ems gefokt en daar moest ook een de naam veranderen, omdat Sundancer in Engeland vast lag.
PeeWij schreef:Yootha schreef:http://www.centralprefixregister.com
Vul ik daar jouw naam in dan krijg ik ook geen hits.
Liberty Stables is van E. Jager en I. Benjamins. Mijn moeder is ook Jager. De stalnaam is van oorsprong van mijn oma. Zij fokten onder de naam Liberty.
Mijn vader heeft ook bij Weser-Ems gefokt en daar moest ook een de naam veranderen, omdat Sundancer in Engeland vast lag.
ik weet wel wie jij bent! Ken Inge ook vrij goed! Daarom ook dat ik dit voorbeeld aanhaal. Welshnieuws van september stond een goedkeuring in van Liberty maar niet voor iemand van de familie Jager! Zo gaan ze daar bij het NWPCS mee om. Daarom naast NWPCS ook Central Prefix (dit gaat via de WPCV) en je hebt nooit problemen!
inge heeft toch een volledig Coed Coch gefokt hengstje met de stalnaam Sundancer (afgelopen april op de premium show geweest)
Yorrie schreef:Yootha schreef:
"Vughterheide" staat toch écht op naam van ene Wijffelaars hoor!
Yorrie schreef:Yootha schreef:
"Vughterheide" staat toch écht op naam van ene Wijffelaars hoor!
Welshfanatic schreef:HEIDEHOF HEINRICH MEYERZo heet Tjebbe niet
madrieka schreef:en als ik op die site kijk bestaat mijn stalnaam niet eens....
Yootha schreef:PeeWij schreef:ik weet wel wie jij bent! Ken Inge ook vrij goed! Daarom ook dat ik dit voorbeeld aanhaal. Welshnieuws van september stond een goedkeuring in van Liberty maar niet voor iemand van de familie Jager! Zo gaan ze daar bij het NWPCS mee om. Daarom naast NWPCS ook Central Prefix (dit gaat via de WPCV) en je hebt nooit problemen!
inge heeft toch een volledig Coed Coch gefokt hengstje met de stalnaam Sundancer (afgelopen april op de premium show geweest)
Inge heeft meerdere hengsten die door ons gefokt zijn er staan. Ik denk dat je Bertus (Sundancer Ready to Fly) of Tazzie (Sundancer Chess) bedoelt. Het kan ook een van die hengsten hun zonen zijn.
madrieka schreef:NWPCS