Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Bedoelen jullie deze:
https://www.google.nl/search?q=hengst+l ... Lg&dpr=0.9
Dan valt Carway me meer in de smaak
Wat vinden jullie van Cassanova en Gin Power?
Cynthia82 schreef:Meer iets richting het Cob type, maar een hele gave rijtypische hengst die perfect bij Fiore past en haar op meerdere punten aan kan vullen, sla ik zeker niet af
Minimáál 1.45m, maar liever richting de 1.50 a 1.55m.
Caesar schreef:Ja die bedoelde ik. Omdat je meer een robuuste hengst zocht. Ik vind Carway een pony met een hoop kwaliteit, maar ik denk niet dat hij je kan geven wat je zoekt.
Is een Veenstra hengst niet wat voor je? Zijn veelal grootramige ponies, wederom anders qua type.
Ik moet zeggen dat de hengsten die je genoemd hebt mij niet overtuigen.
Ik zou ook eens wachten op de reactie van o.a. Elfje, zij heeft een fijne kijk op pony's.
Cynthia82 schreef:Caesar, Veenstra pony's.. heb je een link voor me?
Nicole.. vertel
Ik vind het trouwens superleuk dat jullie me zo helpen! En ik heb sowieso tot 19 maart de tijd om een keus te maken, omdat ik dan bij Firefighter ga kijken en hem eerst gezien wil hebben voordat ik een keus maak, dus ik ben heel benieuwd naar andere reacties!
Looking Good is niet echt mijn type..
Cemlys schreef:Veenstra heeft oa Veenstra's graspjas, le matsjo, jonkers Jayden, en dat valkje van op de hengstenkeuring ter dekking. Ik zou niet zozeer naar maat kijken cynthia, je wil wel nog steeds een pony fokken denk ik, dan is er niets mis met 1.45, daarbij heeft fiora genoeg breedte om het groter te doen lijken. tja grote cobs zijn er niet zoveel van en kan me ook niet direct nog iets anders bedenken. good looking is een leuke pony, maar lijkt me niks voor fiore, gin power zou ik ook niet doen. Wil je perse kleur fokken?