Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yucome schreef:Oké en dan gaan we vanaf nu heel netjes ABN praten. We zetten dus punten achter de zinnen en beginnen de zin met een hoofdletter. Het ABN kent overigens geen smileys en dergelijk tekentjes.
HindaFree schreef:welkom Linsey
moest tog ff snel naar me paardjes toe hoor
noellee schreef:Haha geweldig.
Maar geachte WelshPraters, ik ben toe aan mijn nachtrust dus ik wens jullie een prettige nacht en tot morgen.
Met vriendelijke groet, Noëlle
Hahahaha.
HindaFree schreef:noellee schreef:Haha geweldig.
Maar geachte WelshPraters, ik ben toe aan mijn nachtrust dus ik wens jullie een prettige nacht en tot morgen.
Hahahaha.
slaapse
nathalieeee_ schreef:HindaFree schreef:welkom Linsey
moest tog ff snel naar me paardjes toe hoor
Ik ben zeer geschokt door dit zeer ongepaste taalgebruik. Zal ik uw zin even her-formuleren?
"Ik heet u van harte welkom Linsey. Ik moest toch even snel mijn paarden bezoeken hoor."
HindaFree schreef:noellee schreef:Haha geweldig.
Hahahaha.
slaapse
Rebeccaa schreef:&
HindaFree schreef:Oke dan ik zal me gedragen, zo als jullie het voorschrijven.
nathalieeee_ schreef:Ik moet jullie allen een mededeling doen. Ik zal jullie nu verlaten, aangezien ik mijn vriendin die bij een Italiaans restaurant werk moet gaan bezoeken. Ik wens jullie een goede nachtrust toe. U kunt mij morgen vinden op de keuring in Houten, waar ik aanwezig zal zijn tot een uur of vier. Ik wens u allen een plezante avond.
Hoogachtend,
Nathalie Post.