Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Golan schreef:bel dokter de kleuver even op of het eerder kan
zijn zoon zit naast mij in de klas en hij heeft in 1 week z'n pink gebroken en nog overal hechtingen enzoen z'n dochter rijdt bij ons op de manege maar die vind mij geloof ik niet zo aardig

"
Rebeccaa schreef:Waaaaaaaaaaarom werkt de nagellak nooit zo mee als ik wil?![]()
Rosje_1 schreef:Rebeccaa schreef:Waaaaaaaaaaarom werkt de nagellak nooit zo mee als ik wil?![]()
Zullen we ruilen? Bij mij zit ie al een paar maanden op en 't is er niet af te krijgen. Met geen mogelijkheid. Geen nagellakremover die 'm aan kan.![]()

bietjuhh schreef:Golan schreef:bel dokter de kleuver even op of het eerder kan
zijn zoon zit naast mij in de klas en hij heeft in 1 week z'n pink gebroken en nog overal hechtingen enzoen z'n dochter rijdt bij ons op de manege maar die vind mij geloof ik niet zo aardig
de kleuver mag daar mij niet opereren omdat ze daar geen goede ic heeft voor iemand met maar 32 % long inhoud.. jammer he anders hadden we kunnen meeten!

vindt het aardig groot maar ze hebben de Faciliteiten daar niet wow wat een moeilijk woord!

naja moet eigenlijk ook leren voor bio maar dat ken ik al...