Ik zou het ook leuk vinden om af en toe een keer mee te kletsen want... sinds vanavond hebben wij een Welsh!
Mijn echte voornaam is: Rivka Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Deurne, bij Antwerpen Daar woon ik met: vriend Dave, dochter Gioya en 2 katten Ik heb dus wel een relatie Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit nauwelijks op Bokt onder de naam evadi2 In het dagelijks leven ben ik: studente Indien student: ik studeer: voor lerares geschiedenis Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 1 Welshpony, Cosa Nostra De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): A Verder heb ik de volgende huisdieren: KWPNer Wrangler en HTKkatten Kiss Poekie en Salmiak Dit ben ik (foto): als je aan beeldvervuiling wilt doen, kijk dan maar in mijn profiel
Welkom Urielle (ben er ook nog maar net) . Heel leuke nieuwe aanwinst heb je. Je dochtertje boft maar! Succes met het inrijden en veel plezier natuurlijk. Hoop ook dat het lukt om later een geschikt ruitertje te vinden, kan nog best wat worden.
Dank jullie wel! Ik ben ook nog helemaal fliefd op de pony (ik ga haar niet zelf inrijden hoor, heb veel te dikke kont daarvoor, beestje zakt dan door haar pootjes )