Zo, ben net weer terug uit Heerde, nog even een pizza naar binnen werken en dan maar eens naar bed. PW, nog bedankt voor het reserveren van de plu! En ik ben in elk geval wijzer geworden van de avond...
Ook weer wakker hier, weer vroeg genoeg, haha! Kort dagje (voor zover ik vind, staat wel wat bij op m'n rooster, maar ik weetnie wat het is, dus 12 uur ben ik pleitos )
Fijne dag allemaal Zal mezelf ff fatsoeneren, hihi
Laatate dag voor het weekend mensen.Lekker he.En was gisteravond beetje intresant PW? Fijne dag allemaal,ik ga ff de ruiten van de auto krabben,spreek jullie vandag nog wel.doei doei
Goede morgen allemaal. Gisteravond, ja wat zullen we er van zeggen! Peter Goumans vindt A fokkers eigenwijs, hij wilt naar een type A toe en wij als fokkers zijn zo eigenwijs dat we daar niet aan willen en dat snapt hij niet! Import uit UK vindt hij overbodig want NL pony's zijn in zijn ogen beter! Waarom keur je Engelse hengsten dan goed? Daarnaast werd er gewoon niets gezegd over de Cob fokkerij, lijkt wel of die in hun ogen niet bestaat! En wat zegt Goumans nog meer WPBR en NWR behandelen we als een, want eigenlijk is dat ook het zelfde! Helaas kleine opkomst, 20 man dus echte discussies kwamen niet op gang! Leuk om gehoord te hebben, maar wijzer geworden nee!
Jawel, het bestuur is er van overtuigd dat de CMK niet naar 2 dagen kan en dat de proef met de drie jarige in een aparte ring niet goed bevallen is. Dit zullen ze dan ook neit meer doen! Ze organiseren een discussie avond, maar als er dan argumenten op tafel komen, kwam er een tegenargument en werd de discussie door de voorzitter afgekapt, i.v.m. tijd!
nou, die proef met de drie jarige in een aparte ring was inderdaad geen succes, daar ben ik het helemaal mee eens!!!! maar kort samengevat is het dan toch zonde van je tijd als alle discussies worden afgekapt. lekker georganiseerd dan, als dat de bedoeling van de avond is enhet vervolgens wordt afgekapt door tijd gebrek