Tegen eerdere berichtgeving in, hebben we toch besloten weer jonge hengstjes in te scharen. We hebben ruimte voor max 10 stuks. Voor wie nog geen voorzieningen getroffen heeft voor de opfok, wij hebben dus plek. Sectie A en B en alleen jaarlingen. Voor meer info graag ff een belletje.
Jammer Jenny maar ondertussen al een plekje gevonden.
KellyDV
Geplaatst: 29-01-16 22:06
Ook ik heb hem binnen! Ze zijn alleen niet zo slim, Cassanova du Bois is geen Cremello maar Perlino. Ben bang dat ze daar nog nooit van hebben gehoord hahaha!
21 Bruine, en 5 Donkerbruine ingeschreven.. (NWR/WPBR) Tijd voor meer kleur
Helaas zal ik dit jaar geen boekjes meer krijgen. Heb lidmaatschap opgezegd. Nu wel even slijt van. Wil dit jaar wel gaan fokken mocht ik de juiste hengst vinden. (Nee ben er nog steeds niet uit) Wel ga ik naar de keuring.
En het is nu aftellen, de HK komt in zicht. Ben benieuwd naar met name de Atjes!
elfje72
Geplaatst: 05-02-16 19:26
Wij gaan zaterdag naar de hengstenkeuring maar heb ook 2 bandjes voor vrijdag. Wie wil er ruilen? Liefst voor 2 bandjes voor zaterdag maar één zou ook al mooi zijn.
Zag net een berichtje op FB voorbijkomen: Zomerdijks Volkmar mag M1 starten. Hij is uit Farmroad Victoria en zijn vader is Criccieth Aladdin. Het is echt geweldig als je fokprodukten zo goed terechtkomen.
Leuk Jenny, dat is natuurlijk altijd leuk om terug te horen. Beetje jammer dat dat straks allemaal teruggezet wordt en hij per 1-4 waarschijnlijk weer L2+ zal zijn en weer opnieuw mag beginnen met winstpunten scoren, ondanks dat het niveau gelijk is.