vanda's schreef:Hahaha, dat zou ideaal zijn inderdaad! En op de manege? Kun je daar niet af en toe een uurtje gewoon vrij rijden als je daar iets voor wilt betalen?
Manege paarden kan ik niet zo mee overweg...weet niet wat dat is
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Hahaha, dat zou ideaal zijn inderdaad! En op de manege? Kun je daar niet af en toe een uurtje gewoon vrij rijden als je daar iets voor wilt betalen?
vanda's schreef:Dan moet je heeeeeeeeeeeeel lief voor Sinterklaas zingen denk ik
Wie gaat er allemaal Sinterklaas vieren trouwens?
PeeWij schreef:vanda's schreef:Dan moet je heeeeeeeeeeeeel lief voor Sinterklaas zingen denk ik
Wie gaat er allemaal Sinterklaas vieren trouwens?
Ikke en Eveline en Sjoert en Mar en Fredje en Yor!Wij geloven er tenminste nog in }>
vanda's schreef:Wij gaan ook nog vieren met mijn ouders en opa & oma
madrieka schreef:Sinterklaas....(of mocht ik dat niet zeggen)
PeeWij schreef:madrieka schreef:Sinterklaas....(of mocht ik dat niet zeggen)
Nu stort heel mijn wereld in! Ga je direct ook nog beweren dat de kerstman en de paashaas ook neit bestaan! Wie brengt er dan al die cadeautjes en lekkere paaseien! Hmmm chocolade!
Westernfreak schreef:PW, Youngster, Vanda's....ik verwacht van jullie toch eigenlijk nog wel een reactie in mijn hengstenkeuze topic ?
PeeWij schreef:Zozo mar en fred we worden wel gedwongen om overal maar te reageren, of zou het een bepaalde reden hebben?
madrieka schreef:Lief zijn anders krijgen jullie geen kadootjes maar mag je in de zak mee naar spanje
vanda's schreef:madrieka schreef:Lief zijn anders krijgen jullie geen kadootjes maar mag je in de zak mee naar spanje
TUURLIJKEerst zeggen dat Sinterklaas niet bestaat en vervolgens wel gaan dreigen... Dat komt écht geloofwaardig over nu