Ik moet zo weer weg, probeer nu zoveel mogelijk bij te lezen.
Morgen laatste dag CITO, gelukkig, ben het eigenlijk wel weer zat. Laura vertelde dat Eindhoven vroeger een provincie wilde worden, met steden en dorpen rond om erbij.
Nu ga ik echt bijlezen. (zoveel mogelijk).
__Anouk
Geplaatst: 04-02-09 14:50
Zo bijgelezen.
Wil nog wel even Carolien feliciteren met haar vader. Bij deze: Nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag! Mijn vader is bijna 49 en ik ben 12.
Nu moet ik echt gaan, ben al weer veel te lang gebleven. Doei!
__Anouk
Geplaatst: 04-02-09 15:23
Het is stil hier...
Ben ik trouwens weer. Ik ben klaar met m'n werkstuk, voelt goed. Nu kan ik wel beginnen met m'n PowerPointPresentatie maken.
ik zou vandaag de eerste twee uur vrij hebben dan 1 uur les dan tussenuur en dan nog een uur. komen wij het 3e uur op school; lerares/mentor nergens te vinden; had ze zich verteld in de tijd; kwam ze niet opdagen hadden we eigenlijk de eerste 4 uur vrij
Ik heb morgen eerste, verkorte, drie uur vrij omdat er vanavond schoolfeest is.
__Anouk
Geplaatst: 04-02-09 16:55
Küt Noraly. Fijn Manon! Ik heb morgen nog CITO.
We moesten eerst een werkstuk maken over een land(ik deed het over Jordanië), nog zonder plaatjes, alleen de tekst. Dan keek de jus het na en gaf tips, daarna moest je je goede werkstuk inleveren, over dat zelfde land(dat goede werkstuk heb ik toenstraks afgemaakt). Nu moeten we een presentatie houden over datzelfde land en dat mag d.m.v. een PPT, of gewoon een 'spiekbriefje' bij de hand en vertellen etc. Ik doe PPT, vind ik fijner dan een 'spiekbriefje'.
Noor mooi dat je keertwendingen goed gingen! en oliebol van je rooster van vandaag..
Anouk hoe is je CITO gegaan? nog veel succes met je CITO verder zoiezo!
Hmm roken vind ik ook niet echt prettig nee.. word er echt snel ziek van ofja zere keel mijn ouders zijn er oko erg tegen zelfs! Ik heb het ook nog nooit gedaan En toch.. zou ik een keer willen blowen
Bolivia
Geplaatst: 04-02-09 18:00
Anouk, veel succes! Ik heb zelf nooit CITO gedaan, maar wel veel over gehoord natuurlijk Hoop dat er een mooie score uitkomt!