Guusje meeuwis !
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Laura schreef:en het regent meters bier, het word dus pompen of verzuipen das de enige manier.
Fieke_ schreef:_Laura schreef:en het regent meters bier, het word dus pompen of verzuipen das de enige manier.
gewéldig !![]()
trouwens, ik wil nog even zeggen dat ik de sfeer op Welshpraat echt TOP vind !![]()
Toen ik hier voor het eerst kwam was er geen goede band met elkaar, het ging langzaam en allemaal nutteloze berichtenDus super zo !!
Noraly_ schreef:IK KOM WEER IS LAAAAAAAT AANGEKAKT!Ik schaam me dood,
Hoe is het ermee?!
Groetjes Noraly
Fieke_ schreef:_Laura schreef:en het regent meters bier, het word dus pompen of verzuipen das de enige manier.
gewéldig !![]()
trouwens, ik wil nog even zeggen dat ik de sfeer op Welshpraat echt TOP vind !![]()
Toen ik hier voor het eerst kwam was er geen goede band met elkaar, het ging langzaam en allemaal nutteloze berichtenDus super zo !!
_Barbara_ schreef:wtf dat is tock k3 ?!
Yucome schreef:Dat is anders niet veel veranderd![]()
LietJ_RobJ schreef:Fieke_ schreef:gewéldig !![]()
Fieke is trots op ons
LietJ_RobJ schreef:Ik heb er al weer 104 berichten bij gelúlt
Fieke_ schreef:Yucome schreef:Dat is anders niet veel veranderd![]()
Nounou, het is toch harstikke gezelligWe gaan lekker hard, praten gezellig met elkaar (naja soms van die gare ruzie's ghaha)
Fieke_ schreef:LietJ_RobJ schreef:Ik heb er al weer 104 berichten bij gelúlt
Hoe kijk jij dat dan ?