Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toptoys schreef:doet Yorick aan rare praktijken?
toptoys schreef:doet Yorick aan rare praktijken?
yorick schreef:toptoys schreef:doet Yorick aan rare praktijken?
Yorick raar...hoe kom je erbij
toptoys schreef:Ik heb hem wel eens serieus met een camera zien staan, ja
toptoys schreef:in de foto branche of in de bouwmarkt branche....?
PeeWij schreef:toptoys schreef:Ik heb hem wel eens serieus met een camera zien staan, ja
Serieus en normaal zijn niet de zelfde dingen hoor!
yorick schreef:toptoys schreef:in de foto branche of in de bouwmarkt branche....?
ja dat ligt er een beetje aan van welke kant je het bekijkt,zeg maar beide dus
PeeWij schreef:toptoys schreef:Ik heb hem wel eens serieus met een camera zien staan, ja
Serieus en normaal zijn niet de zelfde dingen hoor!
yorick schreef:toptoys schreef:in de foto branche of in de bouwmarkt branche....?
ja dat ligt er een beetje aan van welke kant je het bekijkt,zeg maar beide dus
regientje schreef:yorick schreef:ja dat ligt er een beetje aan van welke kant je het bekijkt,zeg maar beide dus
nou vertel, wij zijn nieuwsgierig!
altijd het zelfde
toptoys schreef:Je hebt wel gelijk Peewij, je kan serieus rare dingen doen..![]()
Ik denk dat we er naar moeten gaan raden. Moet Yorick wel iets minder vage antwoorden geven.
yorick schreef:toptoys schreef:Je hebt wel gelijk Peewij, je kan serieus rare dingen doen..![]()
Ik denk dat we er naar moeten gaan raden. Moet Yorick wel iets minder vage antwoorden geven.
ik heb alweer veel te veel gezegd,tis soort van geheim zeg maar,dus next onderwerp
regientje schreef:Peewij niet nieuwsgierig dan naar yorick's goede handelingen in de ochtend met politie ofzo??
yorick schreef:Dus..lekker weer he........en het is wat met die politiek he
PeeWij schreef:regientje schreef:Peewij niet nieuwsgierig dan naar yorick's goede handelingen in de ochtend met politie ofzo??
Nee, je hoeft niet alles te weten. Alles wat je weet kun je je zorgen over maken, alles wat je niet weet, maak je je ook geen zorgen over. Dus Yorick zijn ding is zijn ding en scheelt mij weer stress!