madrieka schreef:Ik heb haar zelf niet gefokt...
Oooh, dan heb ik het verkeerd begrepen.

Maar toen je dr kocht wist je al wel dat ze een open gehemelte had?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:Ik heb haar zelf niet gefokt...
madrieka schreef:Ik heb haar ook niet gekocht maar gekregen omdat ze een open gehemelte had anders moest ze waarschijnlijk ingeslapen worden...
vanda's schreef:Ze heeft haar GEKREGENLezen SjoerD
PeeWij schreef:Een ding de pony komt uit Nebus Serena, die mogen ze me gewoon brengen! Prachtige fokmerrie. Daar kan je eigenlijk bijna alles opzetten en er komt kwaliteit uit. Roetsenest heeft heel veel te danken aan deze merrie. Kijk eens wat deze mensen in een paar jaar hebben opgebouwd! Petje af! Ga de uitslagen maar na, de afgelopen jaren liepen er eigenlijk wel altijd pony's van hun vooraan mee! Ik verwacht dat dit nog wel even zo kan blijven!
Sjoert schreef:Maar toen je dr kocht wist je al wel dat ze een open gehemelte had?
madrieka schreef:Ach eigenlijk maakt het ook niks uit ik heb Sterre gekregen dus
Sjoert schreef:madrieka schreef:Ik heb haar ook niet gekocht maar gekregen omdat ze een open gehemelte had anders moest ze waarschijnlijk ingeslapen worden...
Dat is ook weer zowat.
je bent in ieder geval erg blij met je pony volgens mij. Ze staat volgens mij ook prima bij jullie.
vanda's schreef:Dan lijkt Hans me DE persoon om je die lessen te geven
vanda's schreef:Ja das waar. Was ook maar een grapje![]()
Veel shows bezoeken en zelf kijken wat jouw type is, goed luisteren naar fokkers langs de kant doet vaak al veel
vanda's schreef:Lijkt me erg moeilijk...
Je zoekt dus niets om te kopen, maar om bij iemand af en toe op te kunnen rijden begrijp ik? Misschien moet je eens een oproep doen op eenmaal-andermaal, maar dan moet je denk ik wel vertellen in welke regio je woont en dat wil je liever niet hè?