Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je nummer staat op onbekend.

Hitime schreef:Heeee, dat is een goeie Nathalie
Haha, lekker snugger Rebec
Nog 4 daagjes tot Simple plan
<333
Gaat snel!
ik haaat ratten! Haha die reactie van je pa
.
zo jammer, had hem vandaag voor het eerst mee naar stal genomen want ik dacht dat ie wel zou passen, want toen ik hem bij een andere van Bandit hield was ie ong. even groot. Eigenaren vonden hem ook heel mooi, maar het leek net of Ban een deken op had
zeiden nog van; leg eens ff het zadel erop misschien is het dan wat beter, maar de punten aan het uiteinde staken in z'n flanken dus dat ging 'm niet worden. Eigenares naar die paardenwinkel gebeld of ze ook maatje kleiner hadden, want ik heb blijkbaar Large vzh gepakt en ze had van die winkel via de tel. gehoord dat ze ook Medium hadden, maar die heb ik niet gezien... Dus van de week ff langs, heb alleen wel de kaartjes eraf geknipt (heb ze niet weggegooid en heb ook nog het bonnetje).
.
ga ff googelen... Petrie's lijken me zo onwijs stug & pijnlijk.. Omdat ik eigenlijk alles doe met m'n laarzen aan dus ook uitmesten, poetsen enzo.
) maar ik rijd er heerlijk mee, ik heb vrij losse enkels weetje dan is dat echt wel fijn! 
. Cavallo heeft ook mooie laarzen... en DeNiro's
maar die zijn denk beetje duur
beestje is nog jong ofzo hoorde ik en nog niet zo lang ingereden.. Ze staat in een stand, en altijd als ze het hoofdstel in krijgt draait ze zich om en vliegt ze in z'n achteruit.. Ik stond ertussen werd bijna geplet
. Beestje moet ook in de hoek met opstappen, aansingelen enzo omdat ie niet stil kan staan... Ze was helemaal bezweet terwijl ze geen wintervacht had. En in de galop schiet ze naar voren en gaat alleen maar hard.

Geef 'm een knuffel.
we hebben een nieuw ponypaard 
menn wat hadden die kinderen een lol om een pony die scheten liet
!